ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 03:09

کتاب اکوتوریسم (اقتصاد سبز) اثر شهردار اسبق پاوه منتشر شد

کتاب اکوتوریسم (اقتصاد سبز) اثر شهردار اسبق پاوه منتشر شد

به گزارش سلام پاوه : کتاب اکوتوریسم (اقتصاد سبز) اثر جمال ابراهیمی شهردار اسبق پاوه منتشر شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کتاب اکو توریسم(اقتصاد سبز)اثر جمال ابراهیمی در ۱۸۷صفحه با موضوع گردشگری زیست محیطی ،گردشگری پایدار ،نمونه پژوهی و جنبه های اقتصادی توسط انتشارات عاصم چاپ و روانه بازار کتاب شد. در این […]

به گزارش سلام پاوه : کتاب اکوتوریسم (اقتصاد سبز) اثر جمال ابراهیمی شهردار اسبق پاوه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کتاب اکو توریسم(اقتصاد سبز)اثر جمال ابراهیمی در ۱۸۷صفحه با موضوع گردشگری زیست محیطی ،گردشگری پایدار ،نمونه پژوهی و جنبه های اقتصادی توسط انتشارات عاصم چاپ و روانه بازار کتاب شد.

در این کتاب به تاثیر اکو توریسم و تاثیر آن بر اقتصاد گردشگری شهرستان و کشور پرداخته و ضمن تعریف طبیعت گردی در ابعاد مختلف آن به مزایا و معایب آن اشاره شده است.

کتاب اکو توریسم(اقتصاد سبز)اثر جمال ابراهیمی دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانش آموخته دانشگاه ازاد واحد ملایر در ۱۸۷ص با موضوع گردشگری زیست محیطی ،گردشگری پایدار ،نمونه پژوهی و جنبه های اقتصادی توسط انتشارات عاصم چاپ گردید

گفتنی است جمال ابراهیمی شهردار اسبق پاوه دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و اصالتا اهل شهر پاوه می باشد.

 

2 پاسخ برای “کتاب اکوتوریسم (اقتصاد سبز) اثر شهردار اسبق پاوه منتشر شد

  • شهروند در تاریخ دی 15, 1401 گفت:

    مگ باغات دست شهرداری یا شهردار کارش دستور دادن قط کردن درختانه تا زیبیای شهرو بگیره😐

  • شهروند در تاریخ دی 15, 1401 گفت:

    آقای ابراهیمی یادمون نرفته اون درختان کهنسال و زیبای دره اسیاوان(دره آسیابان) در زمان مسولیت شما در شهرداری پاوه قلع و قمع شدند و از بین رفتند و آثار تنه بریده شده این درختان هنوز دیده میشود.
    باغات پایین دست شهر بعد از این اقدام شما نابود شدند و تقریبا چیزی از آن باغات زیبا نمانده است.