چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 14:49

زردویی اولین مقصد سفر کاری مدیران پاوه در سال ۱۴۰۳+ گزارش تصویری

زردویی اولین مقصد سفر کاری مدیران پاوه در سال ۱۴۰۳+ گزارش تصویری

فرماندار شهرستان پاوه ، معاون سیاسی فرمانداری ، بخشدار باینگان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در روستای زردویی مسایل و مشکلات این روستا را بررسی کردند.

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه ، معاون سیاسی فرمانداری ، بخشدار باینگان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در روستای زردویی مسایل و مشکلات این روستا را بررسی کردند.

 

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه در جمع اهالی روستای زردویی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر مشکلات روستای زردویی  که از قبل درگیر آن بودند برطرف شده است گفت: خداوند را شاکریم که این روستا از نظر امکانات زیربنایی و زیر ساختی اعم از گارکشی،آب،برق،جاده آسفالت و … کمبودی ندارد و اگر هم  مشکلات جزئی باقی مانده باشد انشاءالله از طریق مراجع بالاتر و اختصاص اعتبار و همچنین کمک مردم برطرف خواهد شد.

 

 

 

حیدری ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت بالای مردم این روستا، افزود : برای عمران و آبادانی روستای زردویی در دو سال گذشته بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

 

 

 

وی تاکید کرد : باتوجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده باید بتوانیم این موضوع را به خوبی جهت دهی و با کمک مردم برای تحقق آن تلاش کنیم.

 

 

 

فرماندار پاوه اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در شهرستان تلاش داریم بازدید از روستاها به صورت مستمر ادامه داشته باشد و در هر روستایی که بازدید انجام می شود ، مصوباتی برای رفع مشکلات اتخاذ خواهد شد و هر چند ماه یک بار گزارش پیشرفت کار را از بخشداری مربوطه استعلام خواهیم گرفت.

 

 

 

 

گفتنی است بازنگری طرح هادی و توجه ویژه به بافت با ارزش روستا،ایمن سازی جاده دسترسی به روستا، تقویت آنتن دهی شبکه تلفن همراه ،تسطیح و تیغه زنی راههای عشایری و برق رسانی به جاده دربند از جمله مواردی بود که برای عمران هر چه بیشتر روستای زردویی مصوب شد.