چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 23:45

دستگیری فردی که با جعل هویت اقدام به فریب دختران جوان می نمود / فضای مجازی مکان مناسبی برای اعتماد به افراد نیست

دستگیری فردی که با جعل هویت اقدام به فریب دختران جوان می نمود / فضای مجازی مکان مناسبی برای اعتماد به افراد نیست

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری یک نفر که با جعل هویت اقدام به فریب دختران جوان می کرد خبر داد. سرهنگ” فضل اله پرنو “در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از کاربری های جعلی در شبکه های اجتماعی ، پس از […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری یک نفر که با جعل هویت اقدام به فریب دختران جوان می کرد خبر داد.

سرهنگ” فضل اله پرنو “در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از کاربری های جعلی در شبکه های اجتماعی ، پس از فریب دختران جوان با وعده ی ازدواج ، مبادرت به اخذ تصویر ، فیلم و صوت از ایشان نموده و متعاقبا آنها را به انتشار فایل های مورد اشاره تهدید می نمود.

وی افزود: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان پاوه و با تعامل مناسب با مقام محترم قضائی ، متهم اصلی شناسایی ، دستگیر و با قرار مناسب روانه ی زندان گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به این موضوع که فضای مجازی بستر مناسبی جهت اعتماد به دیگران نبوده و زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های بعدی می گردد ، از همشهریان عزیز درخواست نمود که با آگاهی کامل و رعایت کلیه ی الزامات ایمنی در فضای مجازی فعالیت نمایند.