ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 01:06

آئین تجلیل از معلمان سرآمد منطقه نوسود برگزار شد/ گزارش تصویری

آئین تجلیل از معلمان سرآمد منطقه نوسود برگزار شد/ گزارش تصویری

آئین تجلیل از معلمان سرآمد منطقه نوسود، با حضور منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پاوه، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اعضای شورای ادرای بخش نوسود، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نظامی و انتظامی و فرهنگیان و معلمان در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهر نوسود برگزار گردید.

به گزارش سلام پاوه : آئین تجلیل از معلمان سرآمد منطقه نوسود، با حضور منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پاوه، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اعضای شورای ادرای بخش نوسود، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نظامی و انتظامی و فرهنگیان و معلمان در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهر نوسود برگزار گردید.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در ابتدای برنامه، کیهان انفرادی رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی خدمت مهمانان، ایام هفته معلم را فرصت مغتنم تجلیل از مقام شامخ معلم و تجدید بیعت با آرمان های استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری دانسته و با اشاره به آیات و روایاتی، به تبیین نقش معلم در جامعه پرداخته و گفت: باهم آموختن، تسهیلگری در فرآیند یادگیری-یاددهی، برداشتن دیوار میان کلاس و منزل، اثرگذاری بر روی دانش آموزان، ایجاد حس امنیت و توجه به نیازهای معنوی را از ویژگی های معلم توانمند امروز توصیف کرد.

 

 

 

فرماندار پاوه:معلم، مصداق بارز شرافت و انسانیت است

 

 

علیرضا حیدری، فرماندار پاوه معلمان را تلاشگران عرصه علم و معرفت دانسته و گفت: معلم، مصداق بارز شرافت و انسانیت است.

 

 

وی، معلم را پاشنده نور هدایت به بطن جامعه نامیده و افزود: همه موفقیت ها مرهون زحمات معلمان در سنگر تعلیم و تربیت است و روز معلم، فرصت مغتنم تقدیر از ارزش و شان بی همتاست.

 

رئیس شورای اداری شهرستان پاوه تصریح کرد: امروزه و با توجه به هجمه شدید دشمنان بالاخص در فضای مجازی، ارزش کار معلم و سختی حرکت او بیش از پیش مشخص است.

 

فرماندار پاوه در پایان، عملیات وعده صادق را نمود عینی این تلاش های بی بدیل و اخلاص معلمان عزیز میهن مان دانست.

 

منتخب مردم اورامانات در مجلس سیزدهم: معلم، معمار و هدایتگر جامعه است

 

 

رستگار یوسفی با اشاره حدیث نبوی انی بعثت معلما، مهم ترین افتخار هر معلم و گردن آویز افتخار وی را دنباله روی از پیشه انبیا دانسته و گفت‌: با عنایت به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی، نقش معلمان در هدایت این جریان بزرگ فکری و پس از آن، مشارکت آنان و رهبری دانش آموزان جهت حضور در نبرد حق علیه باطل، نمونه هایی از نقش بی بدیل این قشر عالم در ریل گذاری علمی و فرهنگی جامعه است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به آن که بزرگترین افتخار خود را پوشیدن زی معلمی می داند افزود: ان شاء الله پیگیری احکام مرتبط در اسناد بالادستی همچون برامه جامع هفتم و نظارت بر اجرای دقیق سند تحول بنیادین از مهم برنامه های اینجانب در مجلس آتی خواهد بود.

 

 

 

یوسفی در ادامه ضمن برشمردن نمونه هایی، تفوق عشق را در تقابل عقل و عشق، مصداق بارز خصایص معلمی دانسته و تصریح کرد: معلم، تا پایان عمر خود را در برابر دانش آموزانش مسئول می داند.

 

 

وی در پایان، تراکم دانش آموزی، سرانه، سهمیه استخدامی و شرایط خاص مناطق مرزی را برخی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت در حوزه استحفاظی دانسته و خاطرنشان ساخت: ان شاء الله پیگیری رفع این موارد در دستور کار دوران نمایندگی خواهد بود.

 

 

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و تقدیر از معلمان و فرهنگیان سرآمد و روسای سابق آموزش و پرورش، از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

 

یک پاسخ برای “آئین تجلیل از معلمان سرآمد منطقه نوسود برگزار شد/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 18, 1403 گفت:

    یک گزارش مستند و مصور جالبی بود با تشکر از عکاس خبرنگار مربوطه .