د 31 اردیبهشت 1403 ساعت 04:48
به مناسبت هفته معلم:

مراسم تجلیل و تکریم از معلمین سرآمد و بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه برگزار شد/گزارش تصویری

مراسم تجلیل و تکریم از معلمین سرآمد و بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه برگزار شد/گزارش تصویری

به مناسبت هفته معلم مراسم تجلیل و تکریم از معلمین سرآمد و بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه سال ۱۴۰۲ در سالن امتحانات امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه: به مناسبت هفته معلم مراسم تجلیل و تکریم از معلمین سرآمد و بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه سال ۱۴۰۲ در سالن امتحانات امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: به همت مدیریت آموزش و پرورش پاوه و با حضور دکتر یاوری معاون توسعه و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش پاوه، جانشین ناحیه مقاومت سپاه پاوه، نمایندگی محترم ولی فقیه ناحیه، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان اورامانات ،رئیس شورای اسلامی شهر پاوه، مدیر آموزش و پرورش، اعضای ستاد اداری،مدیران مدارس و جمعی از معلمین از مقام و منزلت بازنشستگان، مدیران و معلمین سرآمد سال ۱۴۰۲ تکریم و تجلیل شد.

 

 

 

معاون توسعه و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان: گزاره اصلی آموزش و پرورش معلم است

 

دکتر فردین یاوری در این مراسم به نقش کلیدی و مهم معلم در جامعه اشاره کرد و افزود: اولین سرفصل سند تحول آموزش و پرورش تحول است که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید داشتند.

 

وی افزود: نقشه راه سند تحول در آموزش و پرورش تدوین شده و ما در سال تحصیلی پیش رو با یک برنامه مشخص مدرسه محور کار کیفیت‌بخشی که مهم‌ترین محور تحول در نظام آموزش است را دنبال می‌کنیم. در این سند شاخص های یک مدرسه تراز سند تحول آمده است.

 

یاوری مهم‌ترین عنصر کیفیت بخش در نظام آموزشی را معلم دانست و گفت: معلمانی در آینده جذب خواهند شد که بتوانند تولید محتوا داشته باشند و ارزیابی آنها بر این اساس خواهد بود.

 

سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش پاوه ضمن تبریک هفته معلم، گزارشی از روند فعالیت ها و اقدمات این مدیریت در هفته معلم را تشریح نمود.

 

خاطره گویی کاک محسن معاذی از فرهنگیان بازنشسته از دوران خدمت،اجرای گروه دف نوازی خانه دف پاوه،اشعار طنز فرهنگی بازنشسته معتصم شافعی با عنوان”کباب و بازنشستگی”اجرای سیاچمانه توسط هنرمند ناصر کابلی و اجرای گروه تئاتر  و نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه های متنوع این مراسم بود که با استقبال حضار مواجه شد.