چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 22:23

نعمت سلامتی مقدم بر امنیت است،سلامتی میوه ورزش است/گزارش تصویری

نعمت سلامتی مقدم بر امنیت است،سلامتی میوه ورزش است/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه: آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال روستائیان و عشایر شهرستان پاوه (جام پرچم) با حضور دکتر اردشیر رستمی، فرماندار پاوه و سرهنگ مسعود دوستی فرمانده سپاه پاوه بخشداران باینگان و نوسود و جمعی از روسای ادارات وهیئت های ورزشی و بیش از ۲۵۰ تیم فوتبال در سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفری حضرت […]

به گزارش سلام پاوه: آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال روستائیان و عشایر شهرستان پاوه (جام پرچم) با حضور دکتر اردشیر رستمی، فرماندار پاوه و سرهنگ مسعود دوستی فرمانده سپاه پاوه بخشداران باینگان و نوسود و جمعی از روسای ادارات وهیئت های ورزشی و بیش از ۲۵۰ تیم فوتبال در سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفری حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:  فرماندار شهرستان پاوه در آیین افتتاحیه جام پرچم در سخنانی با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) اطهار کرد: پیامبر مهربانی و رحمت می فرماید، دو نعمت هستند که برای ما مهم هستند نعمت سلامتی و نعمت امنیت، و ما در این حدیث به وضوح مشاهده می کنیم که نعمت سلامتی که ثمره ورزش است مقدم بر امنیت است.

دکتر اردشیر رستمی افزود: جایگاه ورزش در نزد عزیزترین بنده خدا ، حضرت محمد(ص)، تا جایی است که بر امنیت هم مقدم گردیده است.

وی گفت: سلامتی میوه ورزش است، و انسان زمانی می تواند سلامتی را در همه احوال داشته باشد که بخشهایی از عمر خود را برای ورزش بگذارد.

فرماندار پاوه ادامه داد: شما ورزشکاران به این فهم رسیده اید و امروز با حضور پر نشاط خود میدان ورزشی شهرستان را پر کرده اید.

دکتر رستمی اضافه کرد: افتخاری که فرزندان ایران زمین در میادین ورزشی کسب کرده اید افتخاری است برای پرچم مقدس جمهوری اسلامی و امیدوارم فرزندان دیار عزیز پاوه نیز افتخار آفرینان دیگر پرچم ایران زمین باشند.

وی با بیان اینکه ورزش کاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش ویژه ای داشته اند گفت: فراموش نکنیم ورزش تنها مطلوبیت ذاتی ندارد و در کنار ورزش به یک سری بایدها نیازمندیم که با ایمان بودن ، داشتن علم و معرفت و توکل برخدا در تمام میدان های ورزشی باید از خصوصیات یک ورزشکار باشد.

فرماندار پاوه گفت: اگرچه توانستید ورزشکار پرافتخار و پر قدرت باشید اما در کنار قدرت و سلامتی ، گرفتن دست مظلومان نباید فراموش شود.

وی در پایان گفت: شما ورزشکاران تواضع و فروتنی را در برابر مربیان و استادان خود هیچگاه فراموش نکنید.

دکتر رستمی از تلاشهای سعدی توفیقی مدیر جهادی و پرتلاش اداره ورزش و جوانان ، دکتر نریمان رحمانی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان ، دکتر کشتمند رئیس هیئت ورزش روستایی استان کرمانشاه، دکتر نذیر دولتخواه رئیس هیئت ورزش های روستایی شهرستان پاوه به پاس برگزاری این مراسم بزرگ قدردانی کرد.