ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 08:48

تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه نوسود

تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه نوسود

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در خصوص حادثه مرگبار بخش نوسود خبر داد. نوید صحرایی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه نوسود به سلام پاوه گفت ؛هیأت کارشناسی جهت بررسی علل وقوع حادثه تشکیل گردیده است و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در خصوص حادثه مرگبار بخش نوسود خبر داد.

نوید صحرایی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه نوسود به سلام پاوه گفت ؛هیأت کارشناسی جهت بررسی علل وقوع حادثه تشکیل گردیده است و پس از تعیین و مشخص شدن عوامل دخیل در وقوع این حادثه ی اسف بار با مقصرین قاطعانه برخورد می گردد.

وی افزود ؛شرکت گاز استان مکلف گردیده که در اسرع وقت با بازرسی دقیق شبکه ی گاز شهر نوسود تمامی معایب و نواقص احتمالی را جهت پیشگیری از تکرار این قبیل حوادث شناسایی و رفع نماید.

گفتنی است صبح روز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در شهر مرزی نوسود نشت گاز منجر به انفجاری وحشتناک شد که در آن سه طبقه یک منزل مسکونی فرو ریخت و متاسفانه ۳ عضو یک خانواده جانباختن و ۵ نفر دیگر بشدت مصدوم و در مراکز درمانی بستری هستند.