ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 21:27

نمایش طنز پرتفوی لحظه‌ای در پاوه به روی صحنه رفت/گزارش تصویری

نمایش طنز پرتفوی لحظه‌ای در پاوه به روی صحنه رفت/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : نمایش طنز ”پرتفوی لحظه ای”کاری جدید و انتقادی با همکاری انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به کارگردانی جوان خوشفکر و هنرمند مسرور مهدیانی با استقبال شهروندان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نمایش طنز […]

به گزارش سلام پاوه : نمایش طنز ”پرتفوی لحظه ای”کاری جدید و انتقادی با همکاری انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به کارگردانی جوان خوشفکر و هنرمند مسرور مهدیانی با استقبال شهروندان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نمایش طنز پرتفوی لحظه ای نمایشی است که با نگاهی انتقادی به مقوله های اجتماعی و اقتصادی در کشور می پردازد که این نمایشنامه طنز با هنرمندی بازیگران جوان و با آتیه تئاتر پاوه با استقبال شهروندان در چهارمین شب متوالی به روی صحنه رفت.

مسئول انجمن نمایش پاوه در مورد این نمایشنامه طنز به خبرنگار سلام پاوه گفت: نمایش پرتفوی لحظه‌ا‌ی با طنز اجتماعی و اقتصادی با سن نمایش به دو قسمت تقسیم شد که طرف راست صحنه خانه ی شخصی به نام غریب و قسمت چپ فضایی اداری که شاخص بورس و معاملات ارزی را نمایش میداد که اشاره و تذکر به مردم و علی الخصوص جوانان میدهد که پا نهادن در سایت های قمار به صورت آنلاین واقعا مخرب و تخریب گر میباشد.

شهریار انصاری افزود: خانواده غریب با توجه به توصیه های دامادشان پا به بازار بورس میگذارند و اموال دارایی خود را به صورت تمام و کمال از دست میدهند.لذا با توجه به این روند و مسائل و مشکلاتی ناگوار که در چند سال اخیر مخصوصا برای جوانانداتفاق افتاد سبب شد این جوانان هنرمند نمایشنامه ای در این زمینه روی سن ببرند.

مسرور مهدیانی نویسنده و کارگردان این نمایشنامه خود از جوانان هنرمند و خوش آتیه در این زمینه است که با تلاش و فعالیت هنری خود در زمینه نمایش در چند سال اخیر توانسته است پیشرفت هایی کسب کند.

جدایی از ضعف ها و کاستی های نمایش در مجموع با استقبال پرشور مردم در شب اخیر و حضور جوانان خوش ذوق و آینده دار می توان این نوید را داد که جوانان تئاتری در کنار تجربیات سایر هنرمندان پیشکسوت در پاوه آینده درخشانی داشته باشد.

جا دارد از همه جوانان شایسته و مستعد این نمایش نامه که ماهها با تلاش شبانه روزی خود توانستند این طنز را به خوبی در روی سن به اجراء بگذراند تقدیر و تشکر و خدا قوت گفت.