ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 11:11

سخنی کوتاه به بهانه آغاز سال جدید ۱۴۰۱

سخنی کوتاه به بهانه آغاز سال جدید ۱۴۰۱

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سال ۱۴۰۰ گذشت و سلام پاوه هم قدم با قدم های شما خوبان هر روز سال گذشته را صدای شما و همراه شما اتفاقات خوب و بد را با شما به اشتراک گذاشت و لحظه ای صدای شما، ساعتی بعد راه شما را هم قدم شد و برای رضایت […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سال ۱۴۰۰ گذشت و سلام پاوه هم قدم با قدم های شما خوبان هر روز سال گذشته را صدای شما و همراه شما اتفاقات خوب و بد را با شما به اشتراک گذاشت و لحظه ای صدای شما، ساعتی بعد راه شما را هم قدم شد و برای رضایت مخاطبان چه دلها که به دریا زد شد تا شهرمان و دیارمان در هر زمان و مقطع نگاهش به بیابان نا امیدی منتهی نشود.

ناملایمات برای این رسانه به مدد اعتماد مردمان دیارمان جایی برای سکوت و ساکن بودن نگذاشت.

تعهد و رسا بودن و آگاهی بخشی سرلوحه کار بود و این رسانه مفتخر است که هرسال با صاحبان اندیشه و تفکر ، تجدید پیمان کند .چرا که امنیت و آسایش و احترام مردمان این دیار جایی برای بی تدبیری نمی‌گذارد.

چرا که حریم حرمت شهرمان آسان بدست نیامده است تا آسان از دست رود. چه خونها که تقدس ساز این شهر شده اند و سلام پاوه لبیکی دوباره به آستان حرمت این شهر و دروازه دلهای ملکوتی اش در سال تازه می‌برد و از خدای طبیعت آرزوی سلامتی و سالی پر از زیبایی و تعهد برای همشهریانمان در پاوه و اورامانات دارد و امیدوار است در سال جدید صدای مردم شهرش با صلابتی تازه هر روز با باز شدن پنجره امید رو به هر خانه ای دوباره سلام پاوه را نوید دهد.