ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 22:41

جوابیه آموزش و پرورش پاوه در خصوص جذب نیروهای پیش دبستانی/ استخدام ۳۰ نفر از نیروهای خدوم پیش دبستانی برابر مقرارت

جوابیه آموزش و پرورش پاوه در خصوص جذب نیروهای پیش دبستانی/ استخدام ۳۰ نفر از نیروهای خدوم پیش دبستانی برابر مقرارت

به گزارش سلام پاوه : آموزش و پرورش پاوه طی جوابیه ای در خصوص استخدام های پیش دبستانی شفاف سازی کرد و توضیخاتی ارائه داد. در متن این جوابیه آمده است: در پی انتشار مطلبی از طرف پایگاه  وزین خبری تحلیلی سلام پاوه در خصوص استخدام غیرقانونی نیروهای پیش دبستانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی […]

به گزارش سلام پاوه : آموزش و پرورش پاوه طی جوابیه ای در خصوص استخدام های پیش دبستانی شفاف سازی کرد و توضیخاتی ارائه داد.

در متن این جوابیه آمده است: در پی انتشار مطلبی از طرف پایگاه  وزین خبری تحلیلی سلام پاوه در خصوص استخدام غیرقانونی نیروهای پیش دبستانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری این سایت محترم با نهاد آموزش و پرورش و در جهت تنویر افکار عمومی‌ و در راستای اهداف تعلیم و تربیت جهت اطلاع افکار عمومی و مخاطبان، این موضوع ضروری است نسبت به درج جوابیه موضوع اقدام فرمایید، که ذکر نکات ذیل لازم و ضروری می باشد:جوابیه

۱ جذب نیروهای پیش دبستانی برابر «شیوه نامه وزارت و بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه» انجام گرفته است.

۲- نیروهای متقاضی جذب برابر بخشنامه فوق الذکر مدارک و مستندات و پرونده خود را جهت بررسی لازم به این مدیریت تحویل نموده و این پرونده ها برابر فرم مخصوص توسط کارشناسان این مدیریت بررسی و امضا شده و جهت تایید نهایی به اداره کل متبوع ارسال گردیدند.

لازم به یادآوری است تایید نهایی جذب نیروها و ارسال به وزارت از طرف اداره کل محترم انجام می‌گیرد کما اینکه هم اکنون تعدادی از پرونده‌ها در این مدیریت موجود و مجوز ارسال نگرفته اند.

۳- از مجموع افرادی که تشکیل پرونده نموده اند ۱۲ نفر جذب قطعی گردیده، و پرونده ۱۸ نفر دیگر در شهرستان تایید و ارسال گردیده که در استان مراحل نهایی جذب و به‌کارگیری را طی می‌نمایند، پرونده موسسین نیز در میان آنها می باشد.

۴- تشخیص قانونی بودن مدارک و مستندات متقاضیان،بر عهده ی کارشناسان این مدیریت و کارشناسان و روسای ادارات مرتبط در اداره کل متبوع بوده و مرجع تایید یا عدم تایید مستندات دوایر و ادارات نظارتی می باشند.

۵- جذب ۳۰ نفر از نیروهای خدوم پیش دبستانی اعم از مربی و موسس در شرایط فعلی بیکاری و تورم و شرایط اقتصادی، برابر مقررات گام بسیار ارزشمندی در راستای گره گشایی از مشکلات خانواده ها می باشد و در واقع بردن آرد و نان بر روی سفره های خانواده ها می باشد.

۶- با توجه به در دست اقدام بودن پذیرش افراد مذکور از طرف مسئولین بالادست و نیز ارسال پرونده های آنها به استان اخیراً نیز افراد دیگری اقدام به تشکیل پرونده نموده و درخواست پذیرش یا تایید و ارسال پرونده به استان را از همکاران این مدیریت دارند که در صورت تایید مدارک توسط کمیته ۸ نفره و تایید مستندات و نیز مساعدت استان در خصوص آنها نیز اقدام خواهد گردید.

۷- در ضمن اقدام بر اساس مدارک و مستندات و شیوه نامه های ارسالی و بررسی موضوع ها به صورت کارشناسی می‌تواند موضوعات را بهتر به نتیجه برساند تا اینکه بر اساس شنیده ها و حدس و گمان اقدام نمود شنیده ها و گفته های مجلسی در جامعه و در میان مردم فراوانند که نمی توانند ملاک عمل قرار گیرند.

در پایان این مهم را در نظر داشته باشیم سفره نظام جمهوری اسلامی بسیار پهناورمیباشد ونباید باتنگ نظری مانع ارتزاق به حق دیگران گردید.مجدداً از نقد و بررسی و اطلاع رسانی سایت سلام پاوه سپاسگزاریم .

روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان پاوه

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش پاوه در راستای شفاف سازی در خصوص پیگیری سلام پاوه ضمن اعلام حمایت از استخدام های قانونی بخصوص موسسین و افراد واجد شرایط برای استخدام از مسئولان استانی و شهرستانی درخواست می کند واجدان شرایط قانونی بخصوص موسسین پیش دبستانی که از همه استخدامی های صورت گرفته در اولویت هستند را سریعا تعیین تکلیف و استخدام کنند.

7 پاسخ برای “جوابیه آموزش و پرورش پاوه در خصوص جذب نیروهای پیش دبستانی/ استخدام ۳۰ نفر از نیروهای خدوم پیش دبستانی برابر مقرارت

  • پاوه در تاریخ دی 9, 1400 گفت:

    مقام قضایی لطفا پیگیری فرمایید

  • ناشناس در تاریخ دی 9, 1400 گفت:

    لطفا مقام قضایی پیگیری فرمایید

  • ناشناس در تاریخ دی 4, 1400 گفت:

    لطفا پیگیری فرمایید

  • اجرای عدالت در تاریخ دی 4, 1400 گفت:

    اکثر۱۲نفری که جذب قطعی شده اند بارانت ورابطه وپرونده سازی جذب شده انداز خدا نمی ترسید ازآه مظلوم بترسید

  • شهروند در تاریخ دی 4, 1400 گفت:

    سفره نظام بازه برای بعضی بازه حق دیگران رو ضایع نکنید خدا رو خوش نمیاد

  • شهروند در تاریخ دی 4, 1400 گفت:

    همشون با پارتی رفتن سر کار با دغل بازی

  • ناشناس در تاریخ دی 3, 1400 گفت:

    سفره نظام باز است
    ولی
    برونداد شما چیست؟
    نتایج کنکور چه می گویند؟
    نظام آموزشی را بی محتوا نسازید
    معلمی کار هر کس نیست