ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32

امروز پاوه نیازمند مطالبه گری از جنس سخنان به حق ماموستا قادری است

امروز پاوه نیازمند مطالبه گری از جنس سخنان به حق ماموستا قادری است

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : هورامان نه آن چیزی که امروز می بینیم ، بلکه هورامان در پهنای تاریخش معنا یافته است . تاریخی که سرشار از دانایی ، فرهنگ و تلاش است . هورامان مهد اندیشه و دانش روزگاران خود بوده است و این بالندگی را مدیون مردان و زنانی بوده که دل […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : هورامان نه آن چیزی که امروز می بینیم ، بلکه هورامان در پهنای تاریخش معنا یافته است . تاریخی که سرشار از دانایی ، فرهنگ و تلاش است . هورامان مهد اندیشه و دانش روزگاران خود بوده است و این بالندگی را مدیون مردان و زنانی بوده که دل در گرو هورامان و آبادانی اش داشته اند.

همه می دانیم که آبادی و آبادانی با همت و تلاش بدست می آید و لازمه دستیابی به هر توسعه ای خواستن و مطالبه در کنار تلاش و کوشش است .مطالبه گری اساس و بنیان خواستن است و طبیعتا تا مطالبه گری نباشد طلبی وصول نمی شود.

پاوه  و هورامان هم طلبکار بزرگ حقوق احقاق نشده اش از آب ، مرز ، اشتغال ، رفاه و … است و گام اول رسیدن به آنها، مطالبه آنها از مجاری قانونی و منطقی است.یکی از موثرترین ابزارهای مطالبه گری وجود شخصیت های موثر و با نفوذ در جامعه بوده و مطالبه گری از زبان آنها گوش شنوای بهتری دارد.

خدا را شکر که اورامانات از وجود شخصیت بزرگ و با نفوذی چون حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محترم پاوه بهره مند است و با توجه به اعتبار و شخصیت ارزشمند ایشان نزد بزرگان نظام قطعا مطالبه گری هایشان گوش شنوا داشته و موثر واقع می شوند.

سخنان سراسر حق و سنجیده ماموستا قادری در نماز جمعه هفته گذشته پاوه گویای دردهای جامعه و بر آمده از نهان جوانان و مردان و زنان محروم اورامانات بوده و همه آنچه را که فرمودند مورد تایید و حمایت مردم ما می باشد.

منطقه پاوه و اورامانات با داشتن ظرفیتهای عظیم خدادادی گرفتار مشکلات بزرگی چون بیکاری ، فقر و محرومیت است و این نتیجه عملکرد منفی سالهای سال مدیران و دقیقا بر خلاف نظر و رویه بزرگان نظام بوده است.

مردم ما می دانند که مقام معظم رهبری نسبت به پاوه و اورامانات نگاه ویژه ای دارند و همیشه به دولتمردان در خصوص رفع محرومیت از مناطق مرزی تاکید داشته اند ، اما متاسفانه برخی از مسئولین در حق ما کم لطفی کرده و در مرزها بجای خدمت ، تجارت کرده اند. و هنوز حامیانشان با افتخار از عملکرد این ناکارآمدان می گویند و در محافل و مجالس از آنان دفاع می کنند.

امروز هورامان نیاز به مطالبه گرانی دارد که بتوانند بدور از حواشی و هیاهوی تبلیغاتی به مانند ماموستا قادری ندای مردم باشند و حرف دل مردم را به بالاها برسانند نه اینکه مانند برخی ها در جایی که باید بگویند خاموش اند و در منطقه با دوربین و با درد های مردم عکس و فیلم بگیرند.