پ 20 اردیبهشت 1403 ساعت 00:33

دستگیری یکی از عوامل توزیع مواد مخدر و روانگردان در پاوه

دستگیری یکی از عوامل توزیع مواد مخدر و روانگردان در پاوه

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یکی از توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و روانگردان با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر پاوه خبر داد. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یکی از توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و روانگردان با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر پاوه خبر داد.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ساعاتی پیش طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی از سوی مأمورین خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاوه یکی از توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر و روانگردان در شهرستان پاوه در حالیکه قصد وارد کردن موادمخدر و روانگردان به داخل شهرستان پاوه را داشت بازداشت شد.

وی افزود :مامورین خدوم انتظامی در دایره مبارزه با مواد مخدر با استفاده از اصل غافلگیری در ایست و بازرسی شمشیر این عنصر توزیع مواد مخدر را دستگیر و از داخل خودرو وی مقادیر قابل توجهی هروئین و روانگردان شیشه کشف کرد.

دادستان پاوه با هشدار شدید به سوادگران مرگ گفت : قطعا احدی از توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در پاوه در امان نخواهد بود و برخورد سخت قضایی در انتظار این افراد است.