ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 23:54

درخواست ابفای شهرستان از شهروندان گرامی :فقط ۱۰% صرفه جویی در آب

درخواست ابفای شهرستان از شهروندان گرامی :فقط ۱۰% صرفه جویی در آب

به گزارش سلام پاوه : مهندس سالم مرادی مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوهدر گفتگو با سلام پاوه از شهروندان درخواست نمود فقط 10درصد در آب طرفه جویی کنند مشکل آب شهرستان حل می شود. مهندس مرادی اظهار داشت : منابع تامین آب شرب پاوه؛ چاه های بیدمیری، سرکران، بندره و چشمه سراب هولی […]

به گزارش سلام پاوه : مهندس سالم مرادی مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوهدر گفتگو با سلام پاوه از شهروندان درخواست نمود فقط 10درصد در آب طرفه جویی کنند مشکل آب شهرستان حل می شود.

مهندس مرادی اظهار داشت : منابع تامین آب شرب پاوه؛ چاه های بیدمیری، سرکران، بندره و چشمه سراب هولی به انتهای آب دهی خود نزدیک شده، بطوریکه تا سالم مرادیکنون بیشتر از ۵۰ درصد آب دهی آنها کاهش پیدا کرده است.

 در تابستان امسال؛ از یک طرف با تدابیری که توسط همکاران آب و فاضلاب صورت گرفت، تا حدودی از هدر رفتن آب جلوگیری بعمل آمد. و از طرف دیگر  مردم شریف پاوه نیز، درخصوص رعایت صرفه جویی، همکاری لازم را با این اداره داشتند، که اگر این همکاری میسر نمی شد، عبور از تابستان ۹۳ بدون نوبت بندی غیرممکن بود.

بنابراین امور آب و فاضلاب پاوه بر خود لازم می داند از کلیه شهروندان محترم و با فرهنگ شهر پاوه، به جهت صرفه جویی در مصرف آب و کمک به عدم نوبت بندی در فصل گرم تابستان تقدیر و تشکر بعمل آورد. و از تمامی ساکنین محترم شهر استدعا داریم تداوم همکاری لازم را تا پایان فصل کم آبی (پاییز ) داشته باشند. در این مرحله فقط ۱۰% صرفه جویی کافی است.