ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 18:12

بابا آب،بابا آب /بابا کو، بابا رفت ،بابا برد، بابا خورد!!!

بابا آب،بابا آب /بابا کو، بابا رفت ،بابا برد، بابا خورد!!!

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : همایون رشیدی * بابا آب،بابا آب،بابا کو بابا رفت بابا برد باباخورد!!! یکی هشت سال بابا شد هزار قصه و شعر گفت ولی برامون هیچی نشد. یکی یکی بابا جون ،اومدید و برامون پدر و فرزند شدید و بازم هیچی نشدید!!! هی گفتید و گفتید و گفتید ولی ای […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : همایون رشیدی * بابا آب،بابا آب،بابا کو بابا رفت بابا برد باباخورد!!! یکی هشت سال بابا شد هزار قصه و شعر گفت ولی برامون هیچی نشد.همایون رشیدی

یکی یکی بابا جون ،اومدید و برامون پدر و فرزند شدید و بازم هیچی نشدید!!! هی گفتید و گفتید و گفتید ولی ای کاش هیچگاه نمی آمدید که نبودنتان چه رؤیایی بود.

سیراب سرابی هستیم که نامسئولان برایمان ساخته اند.کجاست آن رستم دستانی که قبل از حضورش از وعده های نابی گفت که حتی دیدنش درخوابم هم سیرابمان میکرد.

بارها کارشناسان و قلم بدستان گفتند و فریاد زدند که علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد،ننگ و نفرت بر مدیریتی که در جغرافیای شهرستان پاوه با این همه آب باید شاهد خشک شدن باغات چندصد ساله آن باشیم.

چرا کسی جواب گوی این نابسامانی نیست امپراطوری چندین ساله امور آب اورامانات را چه کسی باید به سلاخی بکشد و بپرسد که در این چندین ساله چه کارها و پیش بینی هایی را برای روزهای بحرانی کرده اید مگر نه اینکه نهرها و رودخانه هایمان بلا استفاده از منطقه خارج میشوند؟ بزرگ فرمانداران در این چندساله چه کرده اند؟ ، مدیران مرتبط و نامرتبط در این چندساله چه کرده اند مگر میشود دولتی بعد از هشت سال مدیرانش قادر به حل بدیهی ترین معضل یک منطقه نبوده باشند و هیچ محکمه ای احدی را باز خواست نکند؟

کجایند نمایندگان مجلس و شوراهای شهر که ای کاش بجای انعکاس تصاویر و کارهای پوپولیستی، ذره ای به فکر بحران کمبود آب باشند! بله دوستان بعنوان نماینده مردم باید بنشنید دعوا کنید و شاکی باشید تا حصول نتیجه !

مسئولان، نماینده و نمایندگان ، تمام مردم با تمام وجود از عملکردتان ناراضی اند.

کجاست آن آب هانه کوانی که سالهاست از کنارمان غریبانه میگذرد،لکه ننگ عملکرد ضعیف در بحران بی آبی این دیار را چه کسی به گردن میگیرد؟

نکند این بار بهانه دیگری را کوک کرده اید ظاهرا فرموده اید پمپها تحریمی هستند نمیشود بکارشان انداخت ! بس است دیگر بهانه های واهی را کنار بگذارید و به فکر چاره باشید،مردم هنجار شکن و اغتشاشگر نیستند. اغتشاشگر کسانی هستند که با بی کفایتی مردم را از هرچه نیک و بد است بدبین میکنند.

در آخر از هر نهادی چه قضایی وچه امنیتی درخواست میشود به احترام ملتی که با دار و ندار نظام ساخته و آنرا رها نکرده اند اولا هرچه زودتر این بحران مدیران ساخته کمبود آب را با تدبیر حل کنید. دوما برای یکبارهم که شده مسئولی را بدلیل قصور در انجام وظیفه به مجازات رسانده تا مردم از این بدبینی و شک به در آیند .

ای کاش برسد روزی که هرکس را مدبرانه مدیر کنند.

*فرهنگی بازنشسته

یک پاسخ برای “بابا آب،بابا آب /بابا کو، بابا رفت ،بابا برد، بابا خورد!!!

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 9, 1400 گفت:

    ای کاش مدیری به خاطر عملکردش مورد ارزیابی و مجازات قرار می گرفت.
    هر کس مدیر شد هر طور خواست رفتار می کند و تنها میل و خواسته بالا دستی و آرزوهای ناکام شده خودش را برآورده می سازد.
    از مدیر ….. تا مدیر ….