ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 23:12

حرکت به جلوی بالایی با ارابه ای شکسته!/ فرهاد صالحی

حرکت به جلوی بالایی با ارابه ای شکسته!/ فرهاد صالحی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها پس از عزل فرماندار سابق پاوه و انتصاب مهندس جلیل بالایی به عنوان سرپرست فرمانداری شاهد جنب و جوش ها و پیگیری های وی در سطح شهرستان هستیم. ۸ سال ناکارآمدی و نا امیدی دولت تدبیر و مسئولانش ارمغانی بجز افسردگی و دلمردگی برای مردم مرزنشین و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها پس از عزل فرماندار سابق پاوه و انتصاب مهندس جلیل بالایی به عنوان سرپرست فرمانداری شاهد جنب و جوش ها و پیگیری های وی در سطح شهرستان هستیم.

۸ سال ناکارآمدی و نا امیدی دولت تدبیر و مسئولانش ارمغانی بجز افسردگی و دلمردگی برای مردم مرزنشین و همیشه در صحنه پاوه نداشتند.حلقه مفقوده بسیاری از مشکلات پاوه بی شک  مدیریت است و این مدیریت تا از ریشه تغییر نکند امیدی به آینده نخواهد بود.

حضور امثال آقای بالایی و پیگیری های مداوم ایشان قطعا با این تیم فرسوده مدیریتی فایده ای برای این دیار نخواهد داشت. تیم مدیریتی که در اشتغال رده های آخر جدول استان را از آن خود کرده است و در صحبت کردن بی عمل سرآمد تمام جلسات شهرستانند نمی‌تواند دردی از مشکلات این مردم محروم دوا کند.

حضور آقای بالایی در شهرستان پاوه با بدنه ای ناکارآمد همانند ارابه ای است که شکسته و علی رغم تمام تلاشها قادر به حرکت روبه جلو نیست و ضروری است سریعا چرخهایش تعویض شود تا شاهد حرکت به سمت جلو باشیم.

تعویضی اساسی برپیکره بی روح مدیریت این شهرستان لازم و ضروری است که با جایگزینی جوانان عملگرا و جهادی، سخنرانان بی عمل و بی کارنامه از گردونه مدیریت حذف شوند. تا روزنه های امیدی در این دیار برای مردم باز شود.  مردم به آینده و توسعه این سرزمین امیدوار باشند.

قطعا اگر آقای بالایی دست به تغییر نزند دولتمردان جدید و بدنه جدید دولت آقای رئیسی بدون هیچ تعارفی این ناکارآمدان را از گردونه مدیریت شهرستان پاوه کنار خواهند گذاشت. و حتی به مقوله ترک فعل آنها نیز بصورت ویژه ورود خواهند کرد.

بدنه بی روح و تیم مدیریتی پرویز ایده پور دیگر برای مردم پاوه مقبولیت ندارند و تغییر اولین خواسته و مطالبه به حق مردم از دولت جدید است. و چه بهتر خود آقای بالایی که حضوری کوتاه اما پرتلاشی در این شهرستان داشته است آغاز گر این تغییرات باشد.

بی شک مردم امیدوارانه منتظر تغییر و دگرگونی در شهرستان و حرکت روبه جلو با مدیران جهادی هستند. هرچند امیدواری به تغییر با وجود بدنه ناکارآمد دولت تدبیر و امید در استان برای شهرستان پاوه در این مقطع آب در هاوان کوبیدن است اما شاید تلنگری باشد به مهندس بالایی عزیز برای ادامه روند پیگیرانه خود در پاوه .

استفاده از جوانان نخبه و شایسته ای که سالها در مرکز استان اسیر و قربانی تفکرات متحجرانه عده ای شده اند و هرگز نتوانستند فرصت خدمتگزاری دلسوزانه را برای وطن و سرزمین آبا و اجدادیشان بدست آورند‌. یک مطالبه عمومی است .

مسئولان استانی و نماینده محترم مردم در مجلس بدانند که کرسی های مدیریت این شهر دیگر مقبولیت عمومی را ندارند و بهره گیری از فرزندان راستین و توانمند این دیار یک توقع عمومی است. باشد که بزودی شاهد یک تحول و تغییر بنیادی در مدیریت ناکارآمد این دیار باشیم.