ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 21:25

چکیده ای از سخنان اصحاب رسانه در نشست با سرپرست فرمانداری پاوه

چکیده ای از سخنان اصحاب رسانه در نشست با سرپرست فرمانداری پاوه

به گزارش سلام پاوه : با حضور اصحاب رسانه شهرستان پاوه نشستی پیرامون موضوعات مختلف شهرستان با سرپرست جدید فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه در این نشست حاج محمد فاروق یوسفی مدیر سایت پاوه گفت: واقعیت این است هر گاه مسئولین به ویژه فرمانداران از رسانه فاصله گرفته باشند عملاً مردم از […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور اصحاب رسانه شهرستان پاوه نشستی پیرامون موضوعات مختلف شهرستان با سرپرست جدید فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه در این نشست حاج محمد فاروق یوسفی مدیر سایت پاوه گفت: واقعیت این است هر گاه مسئولین به ویژه فرمانداران از رسانه فاصله گرفته باشند عملاً مردم از این مسئولین و فرمانداران فاصله گرفته اند.

وی افزود :در ماههای گذشته ستاد بحران تشکیل می شد اما کمتر عملگرایی بعد آن مشاهده گردید .

یوسفی ادامه داد و گفت :خطاب بسیاری از شهروندان در رسانه های پاوه در دو سال گذشته به دادستان محترم پاوه بود و این به دلیل ضعف مدیریت در شهرستان بود چرا که صدای شهروند باید خطابش به فرماندار باشد که مسئول اجرایی است نه دادستان که مدیر قضایی است.

وی افزود: در یکی دو هفته ی گذشته درخواستهای بسیار مردم بار دیگر به طرف فرمانداری است که این نشان دهند ه ی ترمیم نگاه مردم به فرمانداری است .

مدیر سایت پاوه پرس گفت: در مدتی که سرپرستی فرمانداری را بر عهده گرفته اید اینجانب بعنوان مدیر رسانه پاوه پرس ناظر بر امور بوده ام و می بینم که خاصتاً در مدیریت بحران آباد عالی و جهادی عمل نموده اید.

یوسفی با اشاره به اقدامات اخیر سرپرست فرمانداری پاوه گفت :انتقال آب بل به باغات بینروی نودشه در خیال هم نمی گنجید ولی شما سریعاً این مهم را عملیاتی کردید .بحث انتقال آب تصفیه خانه ی شماره یک به باغات پایین دست میدان مولوی قرار بودذ قبلاً با چند میلیارد اجرایی شود شما با کمتر از پنجاه میلیون تومان و با مشارکت مردم در این وضعیت بحرانی آنرا اجرایی کردید .آب رسانی به چورژی و سرکران و نسمه و خانقاه سریعا در حال اجراست و با این رود در روزهای آینده شاهد سرازیر شدن آب به لوله های تشنه ی این محلات از پاوه خواهیم بود .

وی گفت : اینجانب بعنوان مدیر یکی از رسانه های پاوه قطعاً با مدیر و مدیران عملگرا تشریک مساعی خواهم نمود بعنوان یک رسانه که صدها و صدها بار از ما سئوال شده این سئوال را بار دیگر می پرسم چرا در مشهد و شیراز و تهران و اصفهان از پارازیت برای برنامه های ماهواره ایی استفاده نمی شود اما در شهر پاوه این استفاده همچنان ادامه دارد .

صهیب زربان خبرنگار سلام پاوه و خبرنگار خبرگزاری تابناک در پاوه نیز در این نشست گفت:چیزی حدود هشت سال است که پایگاه خبری سلام پاوه آغاز به فعالیت نموده است سلام پاوه دارای مجوز قانونی و در چارچوب قوانین مطبوعات فعالیت نموده ایم و اعلام میکنیم ما وابسته به هیچ حزب و گروه و جریانی نیستیم .

وی افزود: به رسم ادب یک خسته نباشید به آقای ایده پور بدهکار هستیم و آرزوی موفقیت داریم برای ایشان داریم.

زربان با اشاره به حجم بالای فعالیت اصحاب رسانه پاوه در خصوص بحران اخیر آب گفت:میانگین روزانه ی کار با تجهیزات خبرنگاری با آغاز بحران آب به بیش از هشت ساعت در روز رسیده است و این نشان از حساسیت عمومی در این خصوص است.

وی با بیان اینکه حجم درخواستهای مردم برای درج در صدای شهروند بسیار زیاد شده است گفت: مشکلات مردم فراوان است و توقع از مدیران بیشتر شده است.

صهیب زربان به تمجید از فعالیت اخیر سرپرست فرمانداری پاوه پرداخت و گفت :در دو هفته ایی که بعنوان سرپرست فرمانداری منصوب شده اید عملگرایی و جهادی بودن خود را نشان داده اید البته با توجه به اینکه قبلاً مدیرکل مدیریت بحران بوده اید و هم اکنون نیز مدیرکل سیاسی استانداری هستید این نوع عملگرایی از شما قابل انتظار است

مدیر مسئول سلام پاوه و خبرنگار خبرگزاری فارس نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب آقای بالایی به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه گفت: از زحمات گذشتگان قدردانی می کنیم و به شما بخاطر این انتصاب تبریک می گوییم .

فرهاد صالحی با بیان اینکه به تاریکی های گذشته دیگر نگاه نمی کنیم و چشم انتظار روشنایی فردا هستیم افزود: مردم شهرستان پاوه مردمی نجیب و قانع هستند آنها جریانی(اصولگرا ، اصلاح طلب) نیستند اگر کسی برای آنها قدم مثبتی بردارد مورد لطف این مردم قرار گرفته دعایشان بدرقه ی راهش خواهد بود.

وی افزود: نگاهی که در فرمانداری پاوه در چند سال گذشته وجود داشت نگاهی با بعض بود امیدواریم ان شاالله شما این نوع نگاه را بردارید.

صالحی با اشاره به اقدامات اخیر سرست فرمانداری پاوه گفت :رفع مشکل آب باغات نودشه یک کار جهادی بود که با همت شما انجام پذیرفت این شادی را مگر با چه چیزی می توان خرید با آمدن شما و با کارهای جهادی شما امیدواری به پاوه و کل شهرستان برگشته است.

مدیر سلام پاوه با انتقاد به رفتارهای گذشتگان در خصوص سلام پاوه گفت :ما را ناخودآگاه جناحی کرده بودند ما متعلق به هیچ جناحی نیستیم ، ما متعلق به مردم و مدیران عملگرا هستیم که بر اساس قانون فعالیت می کنیم.

صالحی حلقه ی مفقوده ی  مشکلات شهرستان پاوه را مدیریت دانست و گفت: شورای اداری تشکیل می شود اما در بسیاری مواقع مدیران کارشناسانشان را به شورای اداری که برای شهرستان یک شورای راهبردی است می فرستند و تابع دستورات فرماندار نبودند اینگونه عمل نمودن ها انرژی فرماندار قبلی را گرفته بود ، مدیران با کار نکردن انرژی ایده پور را گرفته بودند.

وی گفت : نگاه نظام به شهرستان نگاه مثبتی است چه دولتها عوض بشوند چه نشوند مدیران باید در خدمت مردم باشند. هنوز سالخوردگان این شهر و شهرستان از فرماندار رئوفی که ظاهراً فردی عملگرا بوده است به نیکی یاد می کنند .ان شاالله شما نیز چنین باشیدو نام نیک از خود بر جای گذارید و این باقیات الصالحات است.

صالحی با اشاره به چند مشکل عمومی شهروندان بخصوص در روستاهای الحاقی گفت :پارازیت ها مشکلی بزرگ برای اذهان مردم شده اند امیدواریم حکیمانه این مشکل مرتفع شود .برخی مواقع دیواری کوتاهتر از دیوار خبرنگاران در مخیله ی مسئولین وجود ندارد در حالی که خبرنگاران تکمیل کننده نگاه مثبت مسئولین به جامعه هستند.

وی به مشکل پخش زنده مسابقات فوتبال در شهرستان اشاره کردو افزود :جوانان ما که مانند جوانان کشور مشتاق پیگیری بازی های فوتبال هستند از تماشای این بازی ها بصورت زنده محروم هستند و این نقیصه ی بسار بزرگی است امیدواریم این مشکل نیز مرتفع گردد.

صالحی خطاب به سرپرست فرمانداری پاوه گفت :چه یک روز چه یکسال و چند سال که در پاوه ماندگار خواهید بود امیدواریم همچنان جهادی و عملگرا باشید .این چند مدت که در پاوه حضور داشته اید روزنه ی امیدی شده اید برای مردم و این از تماسهای مردم به ما کاملاً مشهود است .

وی افزود :شورای اداری باید کمک کار شما باشد مدیران باید فعالیتی عملگرایانه را آغاز کنند و از این فرصت خدمت استفاده نمایند.

صالحی با بیان اینکه ما صدای مردم هستیم  گفت : این مسئولیت را بعنوان اصحاب رسانه پذیرفته ایم و نباید دیگران توقعی دیگر از ما داشته باشند ما مجبوریم نگرانی های مردم را به گوش همه برسانیم مردم پاوه از گرانی اجناس در پاوه حتی در به ستوه آمده اند کنترل بازار پاوه از دست خارج شده است و مردم هر روز این را با تماسهای مکررشان به ما یادآور می شوند. این هنر مسئولین مرتبط است که کنترل بازار کنند.

وی با انتقاد از عملگرا نبودن مسئولان در گذشته گفت :در هر پیک کرونا آقای ایده پور به سه راهی باینگان می رفتند و اعلام می کردند پاوه برای مسافرت مسدود است اما عملا این اتفاق صورت نمیگرفت و باید پرسید چرا؟ و متاسفانه مسئولانه مربوطه عملا این مهم را انجام نمی دادند.لذا مردم هر روز به این محدودیت ها بی اعتماد شدند در حالی که ما می دانیم فرماندار دوست داشت که این کارها صورت گیرد.

صالحی در ادامه گفت : آقای ایده پور اعتقاد به رسانه و رکن چهارم دموکراسی را داشتندایشان معتقد به این موضوع بودند و در مقابل انتقادات سعه ی صدر داشتند اما برخی از اطرافیان ایشان دید وی را منحرف نمودند.

وی افزود :فرمانداران همه برای خدمت می آیند اما گاهی حلقه ی مشاورین دلیلی می شوند بر انحراف فرمانداران و مدیران و به این موضوع باید توجه ویژه داشت.

مدیر سلام پاوه در پایان گفت :امیدواریم آقای بالایی برای توسعه ی شهرستان از همه ی پتانسیلها و ظرفیت ها استفاده کند و اعلام می کنیم تا جنابعالی عملگرا و جهادی رفتار نمایید و در خدمت مردم باشید ما را نیز همکار و همراه خواهید داشت.

 

یک پاسخ برای “چکیده ای از سخنان اصحاب رسانه در نشست با سرپرست فرمانداری پاوه

  • باینگان در تاریخ شهریور 12, 1402 گفت:

    با تشکر از زحمات نماینده محترم اورامانات جناب آقای دکتر لهونی . شهر باینگان مدت 20 سال است مشکل جاده را دارد نصفی انجام شده است و نصفی مانده که پروژه را به اتمام برسانند نه شهردار زحمت می کشد و نه شورا خواهشمند است پیگیری نمایید.