ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 01:57

روند نزولی کرونا در پاوه/ آمار بستری شدگان در بیمارستان /هیچ آلودگی در آب هانه کوان مشاهده نشده است

روند نزولی کرونا در پاوه/ آمار بستری شدگان در بیمارستان /هیچ آلودگی در آب هانه کوان مشاهده نشده است

به گزارش سلام پاوه:  رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از سیر نزولی کرونا در پاوه و بستری بودن ۱۵ نفر در بیمارستان قدس این شهر خبر داد. دکتر فاروق سلیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان و تلاش مجموعه همکاران در شبکه بهداشت و […]

به گزارش سلام پاوه:  رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از سیر نزولی کرونا در پاوه و بستری بودن ۱۵ نفر در بیمارستان قدس این شهر خبر داد.

دکتر فاروق سلیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان و تلاش مجموعه همکاران در شبکه بهداشت و درمان روند ابتلا به بیماری کرونا در سطح شهرستان پاوه روبه کاهش است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ نفر در بیمارستان پاوه بستری هستند گفت ؛ این تعداد بستری نیز احتمالا تا عصر شنبه کاهش پیدا میکنند .

دکتر فاروق سلیمی با اشاره به اینکه این بیماری منحوس هنوز در کمین است به شهروندان هشدار داد اگر پروتکل ها رعایت نشود سیر صعودی این بیماری دوباره آغاز می شود .

 

وی همچنین در واکنش به شایعاتی در خصوص آلوده بودن آب انتقالی چشمه هانه کوان به پاوه گفت ؛متولی این موضوع آبفای شهرستان است و ما ناظر بر سلامت آب هستیم که الحمدالله در بیش از ۸ نوبت از آزمایشات صورت گرفته بصورت دقیق  هیچگونه آلودگی در آب گزارش نشده است و آب سالم و بهداشتی در مدار است.

 

دکتر سلیمی با بیان اینکه بصورت مداوم و پیوسته از وضعیت سلامت آب آزمایش می شود گفت ؛ نه تنها شبکه بهداشت و کارشناسان مربوطه بلکه مسئولان آبفا و حتی سایر نهادها و ارگانها بر سلامت آب تاکید دارند و مرتبا این موضوع را رصد می کنند. و در این باره جای هیچ نگرانی درخصوص آلودگی آب نیست.

یک پاسخ برای “روند نزولی کرونا در پاوه/ آمار بستری شدگان در بیمارستان /هیچ آلودگی در آب هانه کوان مشاهده نشده است

  • پاوه در تاریخ تیر 14, 1400 گفت:

    سلام کجا نزولی باور کن هر خانواده ما ۴ نفر است بجز همسایه ها بعلت پول نمی توانیم بستری شویم و گرونا گرفته ایم تا کی شعار