ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 11:45

کشف ۲ لاشه گوشت گوسفندی حاصل کشتار غیرمجاز در پاوه/ عکس

کشف ۲ لاشه گوشت گوسفندی حاصل کشتار غیرمجاز در پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از کشف و ضبط و معدوم سازی ۲ لاشه گوسفندی حاصل از کشتار غیرمجاز در سطح شهر پاوه خبر داد. دکتر عدنان غلامی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در پی بازرسی‌های مستمر بازرسان و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان پاوه از سطح شهر، […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از کشف و ضبط و معدوم سازی ۲ لاشه گوسفندی حاصل از کشتار غیرمجاز در سطح شهر پاوه خبر داد.

دکتر عدنان غلامی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در پی بازرسی‌های مستمر بازرسان و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان پاوه از سطح شهر، تعداد ۲ لاشه گوسفندی به وزن ۸۵ کیلوگرم حاصل کشتار غیر مجاز بدون مهر دامپزشکی مشاهده ضبط ومعدوم (دفن بهداشتی )گردید.

وی افزود: صاحب لاشه های فوق الذکر به علت عدم رعایت موازین و مقررات بهداشتی به مراجع قضایی جهت برخورد لازم با ایشان معرفی گردید.

دکتر غلامی گفت: خط قرمز دامپزشکی رسیدن گوشت سالم و بهداشتی به سر سفره همشهریان عزیز می باشد و در این موضوع با احدی مماشات نداریم.

این مقام مسئول گفت: ممهور بودن فرآورده‌های خام دامی به مهر و برچسب دامپزشکی تائیدی بر سلامت آن فرآورده‌ها بوده و هرگونه کشتار دام خارج از چرخه کشتارگاهی که تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی نباشد ، غیر بهداشتی و طبق قوانین و مقررات موجود با متخلفان امر برخورد خواهد شد.

غلامی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده واحدهای غیرمجاز عرضه کشتار غیر مجاز دام در سطح شهرستان ، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۲۳۸ ویا سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پاوه در پایان خاطر نشان شد: مردم فراورده خام دامی مورد نیاز خود را حتما از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و با عملی کردن پیام‌های بهداشتی دامپزشکی سلامت خود را تضمین کنند.

 

2 پاسخ برای “کشف ۲ لاشه گوشت گوسفندی حاصل کشتار غیرمجاز در پاوه/ عکس

  • دبیرقادری در تاریخ آذر 4, 1399 گفت:

    بااین کارها باعث گرانی گوشت هم بشید.چرا فقط پاوه این حرکات را داره.بقیه شهرها ندارند وگوشت ارزان میفروشند.

  • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1399 گفت:

    کاشکی بی مهر باشه ارزان فیلمه قاچاقی مکن گوشت وعدس وروغن ومرغ و…….