ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:40

با حضور مسئولان مشکلات روستای سریاس پاوه بررسی شد/عکس

با حضور مسئولان مشکلات روستای سریاس پاوه بررسی شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت حوزه مقاومت بسیج شهید سیفی و حوزه بسیج کارمندی میز خدمت جهادی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید حسینی سریاس و با حضور مسئولان در مسجد روستای سریاس برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در نشست میز خدمت در روستای محروم سریاس فرمانده سپاه پاوه ضمن […]

به گزارش سلام پاوه : به همت حوزه مقاومت بسیج شهید سیفی و حوزه بسیج کارمندی میز خدمت جهادی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید حسینی سریاس و با حضور مسئولان در مسجد روستای سریاس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در نشست میز خدمت در روستای محروم سریاس فرمانده سپاه پاوه ضمن تبریک هفته بسیج گفت :میز خدمت برای حل مشکلات روستاهای محروم می باشد.که خوشبختانه در سنوات گذشته در روستاهای محروم  سپاه و بسیج توانسته است کارهای خوبی انجام شد.

سرهنگ ارسلان سلطان قلی ضمن تشکر از حضور فرماندار و مدیران ادارات در این نشست خواستار رفع مشکلات روستای محروم سریاس شد.

دهیار روستای سریاس ضمت تقدیر از حضور مسئولان در این نشست در سخنانی انتقادی خواستار توجه بیش از پیش به مشکلات این روستا شد.

جبار حسینی به مشکلات این روستا از جمله کمبود آب شرب، حفر بیش از ۳۰۰ مورد چاه غیرمجاز داخل و باغات اطراف روستا و در نزدیکی چشمه های تامین کننده آب شرب روستا ، ضعیف بودن اینترنت همراه در سطح روستا، عدم روشنایی تعدادی از معابر عمومی ،انجام چمن مصنوعی زمین فوتبال، عدم آسفالت تعدادی از معابر عمومی و کوچه های روستا که هرخانوار مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جهت همیاری پر پیشبرد انجام کار پرداخت نموده اند و … پرداخت و خواستار حل آنها شد.

وی افزود : باتوجه به انتقال زمین های متعلق به هلال احمر به بنیاد مسکن در اطراف روستا جهت ساخت وساز هنوز توسط بنیاد مسکن کار تفکیک و واگذاری انجام نگرفته است که انتظار داریم این موضوع انجام شود.

حسینی با اشاره به مشکلات فضای آموزشی این روستا گفت :مشکل احداث مدرسه ۹کلاسه سریاس که پیمان کار آن مشخص شده بوده است و قرار بود که شروع بکار نمایند. متاسفانه اعتبار مدرسه جابجا شد این در حالی است که مدرسه سریاس مربوط به سال ۱۳۶۷می باشد که از طریق مسکن و شهرسازی مجوز تخریب آن هم صادرشده متاسفانه هنوز هیچ اقدام عملی انجام نگرفته است.

دهیار سریاس ادامه داد و افزود :لازم بذکراست که اداره کل نوسازی اعلام نموده که مشکل از طرف اداره آموزش و پرورش باینگان بوده چرا که سریاس را از طرحهای اولویتدارمعرفی ننموده است.

حسینی با اشاره مجدد به مشکل چمن زمین فوتبال این روستا گفت : علی رغم بازدیدمدیرکل ورزش و جوانان استان جناب آقای رحیمی و قول مساعد ایشان مبنی بر چمن نمودن زمین تاکنون هیچ گونه اقدام عملی صورت نگرفته است این درحالی است که طبق صورتجلسه فی ما بین طرفین دهیاری با همکاری و مشارکتهای مردمی به تعهدات خود عمل نموده است.

 

فرماندار پاوه: قدرت نظام از پنجم آذر ظهور و بروز کرد.

فرماندار پاوه در نشست میز خدمت که به مناسبت هفته بسیج در روستای سریاس برگزار شد گفت حضرت امام( ره) با دستور تشکیل بسبج قدرتمندترین سازمان مردمی را بنا نهاد که تفکر آن در هر نقطه از جهان موجب هراس و وحشت استکبار است .

ایده پور افزود همه ما باید برای حفظ و تقویت نظام پاسدار و ادامه دهنده خون شهیدان باشیم .

فرماندار پاوه تاکید کرد مدیران حاضر در این نشست و میز خدمت با تمام توان و تلاش برای اجرایی و عملی کردن درخواستهای مردم و دهیار و شورای روستای سریاس شد .

در این نشست زامیاد ، بخشدار باینگان با تبریک هفته بسیج از بسیجیان به عنوان حماسه سازان کشور در عرصه های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، سازندگی ، فرهنگی ،محرومیت زدایی و … یاد کرد و گفت بسیج بهترین الگو در زمینه وحدت ، همگرایی و مشارکت یک ملت است که در هیچ جای جهان همانند ندارد .

زامیاد با قدردانی از زحمات و خدمات دولت در بخش باینگان و روستای سریاس از مدیران حاضر در این نشست خواست برای تسریع در رفع نیازهای اهالی این روستا تلاش و همکاری مضاعف داشته باشند .

در پایان این نشست فرماندار قول  مساعد داد که بعد از تعطیلات جلسه ای پیرامون مشکلات سریاس با مسئولان بنیاد کرمانشاه و شهرستان برگزارنماید. مدیر مخابرات پاوه هم قول پیگیری حل مشکل اینترنت روستا را جهت تقویت دیتا و ارتقای از ۳G به ۴G، خوشرو رئیس اداره برق پاوه هم اعلام کرد در اسرع وقت مشکل روشنایی معابر را انجام می دهد. رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه نیز بر پیگیری موضوع زمین چمن روستا تاکید کرد.