ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 02:27

بسیج در کنار مردم پاوه/ از توزیع ماسک رایگان تا اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه

بسیج در کنار مردم پاوه/ از توزیع ماسک رایگان تا اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: در هفته بسیج برنامه آمران سلامت با هدف رعایت توصیه‌های بهداشتی و توزیع ماسک رایگان در سطح شهر اقدام خواهند کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سرهنگ ارسلان سلطانقلی امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج  که در سالن جلسات فرمانداری […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: در هفته بسیج برنامه آمران سلامت با هدف رعایت توصیه‌های بهداشتی و توزیع ماسک رایگان در سطح شهر اقدام خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سرهنگ ارسلان سلطانقلی امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج  که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هر کسی کار خود را بصورت خالصانه و برای خدا انجام داد دارای تفکر بسیجی است.سرهنگ سلطان قلی

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال از پنجشنبه بیست و نهم آبان‌ماه لغایت جمعه هفتم آذرماه است، گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال تحت تاثیر کرونا بوده، سعی شده برنامه‌هایی که در آنها نیاز به حضور جمعیت باشد اجرا نشده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت این هفته مبارک بهره‌برداری شود.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه تصریح کرد: اکثریت قریب به اتفاق مدیران، کارمندان و کارگران ادارات پاوه از اعضای بسیج هستند و قطعا این عزیزان فضاسازی مناسبی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج هم در داخل و هم در خارج ادارات و در سطح شهر انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: از ادارات انتظار می‌رود در طول هفته بسیج اقدام به توزیع ماسک رایگان در بین مراجعین خود کند بسیج سعی خواهد کرد بخشی از ماسک‌های رایگان در اختیار ادارات قرار دهد.

سلطانقلی سپس به تشریح برنام‌های این هفته پرداخت و گفت: زنگ هفته بسیج با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در روز شنبه اول آذر از طریق شبکه شاد نواخته خواهد شد.

وی افزود: از پنجشنبه تمامی خودپردازها پیام تبریک هفته بسیج را به‌صورت مستمر تا پایان هفته بسیج به نمایش خواهند گذاشت.

سلطانقلی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج با هماهنگی‌های انجام گرفته توسط بسیج ادارات و با همکاری ادارات آبفا، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، اداره ورزش و جوانان، اداره برق و مخابرات میز خدمت در روستای سریاس دایر شده و مشکلات روستای فوق از نزدیک مطرح و مدیران ادارات نسبت به هماهنگی‌های لازم جهت رفع مشکلات با همکاری سپاه اقدام خواهند کرد.

فرمانده سپاه پاوه اظهار داشت: در هفته بسیج مرحله سوم کمک‌های مومنانه در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همکاری اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی اداره  آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی مسابقات خاطره‌نویسی، شعر  و نقاشی از طریق فضای مجازی اجرا خواهند شد که دانش‌آموزان درسطح گسترده‌ایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

سلطانقلی افزود: علاوه بر ماموریتهای بسیج از طرف قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونا (قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی ) در هفته بسیج برنامه آمران سلامت با هدف رعایت توصیه‌های بهداشتی و توزیع ماسک رایگان در سطح شهر به موقع اجرا در خواهد آمد.

وی گفت؛در هفته بسیج پویش نذر خون (اهدای خون) به بانک خون پاوه انجام خواهد پذیرفت که امیدواریم با توجه به نیاز بیماران شهروندان در این پویش نقش موثری داشته باشند.