ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 07:04

جوابیه شبکه بهداشت و درمان پاوه به مصاحبه منتشر شده دکتر پیام یوسفی در سلام پاوه

جوابیه شبکه بهداشت و درمان پاوه به مصاحبه منتشر شده دکتر پیام یوسفی در سلام پاوه

به گزارش سلام پاوه : روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاوه در جوابیه ای نسبت به مصاحبه دکتر پیام یوسفی با سایت هزارماسوله که در سلام پاوه نیز منتشر شده است جوابیه و توضیحی را ارسال و خواستار انتشار آن شد. متن این جوابیه این چنین است : شبکه های بهداشت و درمان مجموعه […]

به گزارش سلام پاوه : روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاوه در جوابیه ای نسبت به مصاحبه دکتر پیام یوسفی با سایت هزارماسوله که در سلام پاوه نیز منتشر شده است جوابیه و توضیحی را ارسال و خواستار انتشار آن شد.

متن این جوابیه این چنین است : شبکه های بهداشت و درمان مجموعه ای از تخصص ها و علوم گوناگونی است که به جرات می توان گفت این گستردگی،تنوع و تخصص در کمتر دستگاه اجرایی مشاهده می شود و سعی و تلاش شبکه بهداشت و درمان پاوه همواره این بوده است که رابطه ای حرفه ای و مبتنی بر احترام دوجانبه با تمام صنوف و رشته های زیر مجموعه خود داشته باشد.جوابیه

گاها به دلیل فعالیت تعدادی از رشته ها و تخصص های گوناگون پزشکی و پیراپزشکی در بخش خصوصی و وظایف نظارتی این شبکه شاهد بروز مشکلاتی در زمینه های کاری هستیم که سعی و تلاش مجموعه شبکه و مدیریت بر حفظ حرمت و جایگاه اجتماعی همکاران در عین حفظ حقوق عمومی مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان نظام سلامت بوده است.

به باور همه کارشناسان داروسازی یکی از رشته‌های مؤثر و تأثیرگذار در حوزه سلامت بوده که شایسته است همچون سایر رشته‌های علوم پزشکی اهتمامی درخور جایگاه حساس آن داده شود. متأسفانه گاهاً به دلایل مختلف جایگاه واقعی داروساز و نقش ویژه آن در بررسی فنی نسخ دارویی و ارائه مشاوره دارویی و توصیه‌های لازم به بیمار و مراجعین نادیده گرفته شده است! لذا کوتاهی تعدادی از داروسازان محترم در حضور در داروخانه و نظارت بر توزیع و عرضه دارو گاهاً منجر به اشتباهات احتمالی و حتی اعتراض ارباب رجوع نسبت به این وضعیت شده است، شبکه بهداشت و درمان پاوه در این خصوص نهایت همکاری و تعامل را با داروسازان محترم داشته و اگر هم فعالیتی در این زمینه صورت گرفته هدف تنها بهبود و اصلاح شرایط در جهت ارتقاء سطح سلامت منطقه بوده است. چرا که عدم حضور داروساز در داروخانه علاوه بر تخریب جایگاه واقعی دکتر داروساز منجر به اشتباهات احتمالی و تضییع حقوق بیمار و مراجعین میگردد، لذا در این حوزه با توجه به اینکه پای حقوق و سلامتی بیمار به میان می‌آید هیچگونه اهمالی جایز نیست.

در اوایل شیوع ویروس کرونا بدلیل افزایش تقاضا و متعاقب آن کمبود و نایاب شدن مقطعی محلول‌های ضدعفونی کننده، ماسک و سایر تجهیزات حفاظتی در سراسر کشور، شبکه بهداشت و درمان پاوه بنا به رسالت خود و تعهدی که نسبت به مردم و سلامت جامعه دارد به منظور دسترسی شهروندان محترم به لوازم معتبر و استاندارد در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده‌ است. آیا اطمینان حاصل کردن از حسن توزیع کالاهای معتبر و با کیفیت به ارباب‌رجوع جرم و خطا است؟!!

شبکه بهداشت و درمان پاوه در تمام مناسبت های ملی و جهانی سلامت همواره سعی نموده است که جایگاه تمام تخصص ها و همکاران را ارج نهاده و در حد وسع و توان نسبت به گرامیداشت این مناسبات اقدام نموده است و شایان ذکر است در مناسبت اخیر و روز تولد دانشمند بزرگ زکریای رازی و روز داروساز هم این روز را به تمام عزیزان داروساز به صورت رسمی و در همان روز در کانال اطلاع رسانی شبکه به عنوان رسالت و وظیفه خود تبریک گفته است.

در پایان اعلام می دارد این شبکه و مدیریت ان هیچ گونه مشکلی با هیچ یک از همکاران عزیز حوزه سلامت نداشته و امیدوار است این عزیزان نیز به جای کلی گویی در فضای مجازی به صورت مصداقی،واقعی و با دلایل مستند و در فضایی دوستانه و نزدیک مشکلات کاری احتمالی را با شبکه بررسی نمایند،شبکه بهداشت و درمان پاوه در این زمینه امادگی خود را به صورت کامل اعلام می دارد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاوه

4 پاسخ برای “جوابیه شبکه بهداشت و درمان پاوه به مصاحبه منتشر شده دکتر پیام یوسفی در سلام پاوه

  • پاوه در تاریخ دی 2, 1400 گفت:

    سلام در پاوه توزیع رب انار جعلی کیلوی ۳۵ هزار می فروشند او شیره خرما و سرکه است قاطی می کنند در ساوه و به کرمانشاه می آید و توزیع می کنند و ضربه بیشتری به مردمان می زنند خواهشمند است مغازه ها بروید و پیگیری نمایید تا مردم مریض نشوند .

  • شهروند در تاریخ شهریور 7, 1399 گفت:

    با سلام خدمت سلام پاوه و تبریک روز داروساز خدمت دکتر یوسفی عزیز اقایان فکر کنید چرا این همه انتقاد و شکایت از وضعیت بیمارستان و کلینیک و امکانات هست و جوابی ندارید اما تا کسی از شما انتقاد دلسوزانه ای هم کرد سریعا و به سرعت مافوق نور دست به قلم هستید این نشانه ضعف شما نیست که در مقابل انتقاد به جا هم تاب نمی اورید ؟ دکتر یوسفی مگر جز صداقت در کلامش بوده ؟ ایشان را نمی شناسید ؟ قدر دان ایشان نباشید به خودتان ظلم کرده اید خدا را گواه می گیرم هیچ نسبتی با ایشام ندارم اما خدمت صادقانه ازشان دیده ام و به عنوان یک شهروند دلسوز عرض می کنم طرف کسانی نشوید که جایگاه ویژه ای دارند اگر جواب منطقی هم ندارید اسمان و ریسمان را خواهشا به هم نبافیدبه فکراتنقام نباشید انتقادرو به فال نیک بگیرید به فکرخدمت به مردم باشین

  • عبدالله در تاریخ شهریور 7, 1399 گفت:

    شبکه بهداشت پاوه شده جایگاه دروغ گفتن و راضی کردن مسئولین مافوق هر چی دکتر پیام گفته درسته

  • علی در تاریخ شهریور 7, 1399 گفت:

    یکی نیست به دروغ پردازیهای مسئولین شبکه بهداشت پایان دهد فقط بلدن جوابیه و آگاهی تسیلت بدن