ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 19:47

تجلیل شورا و شهرداری از مدیران رسانه های پاوه

تجلیل شورا و شهرداری از مدیران رسانه های پاوه

به گزارش سلام پاوه : شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز خبرنگار از مدیر مسئولان سایتهای محلی و مدیرمسئول ماهنامه کومه‌کال تجلیل به عمل آوردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ با حضور اکثریت اعضای شورای شهر ، شهردار ، مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه از مدیران رسانه های پاوه به مناسبت روز […]

به گزارش سلام پاوه : شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز خبرنگار از مدیر مسئولان سایتهای محلی و مدیرمسئول ماهنامه کومه‌کال تجلیل به عمل آوردند.


به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ با حضور اکثریت اعضای شورای شهر ، شهردار ، مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه از مدیران رسانه های پاوه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

در این مراسم که در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد مهندس آذری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طی سخنانی ضمن تبریک این روز به کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه و تقدیر از زحمات بدون چشمداشت آنان، به سختی‌های کار خبرنگاران پرداخته و عنوان نمودند تنها مطلبی که موجب ادامه فعالیت شما با وجود این سختی‌ها می‌شود صرفاً احساس مسئولیت در قبال جامعه و مردم و عشق و علاقه شما به خدمت به مردم است.

آنها به نقش تاثیر گذار رسانه های پاوه در توسعه و پیشرفت شهرستان اشاره کردند و برای ساماندهی و قرار دادن مکان مناسب برای رسانه های پاوه وعده همکاری را دادند.

در این نشست مدیران رسانه ها مشکلات شهرستان پاوه ، خواسته های مردم ، انتظارات از شورای شهر و شهرداری را مطرح و تشریح کردند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه از زحمات خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.