ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 23:29

دو انتصاب جدید در ادارات پاوه /تغییر مدیران آبفا و شبکه دامپزشکی

دو انتصاب جدید در ادارات پاوه /تغییر مدیران آبفا و شبکه دامپزشکی

به گزارش سلام پاوه : طی احکامی روسای شبکه دامپزشکی و آبفای شهرستان پاوه صبح امروز منصوب شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی حکمی از سوی دکتر امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر عدنان غلامیی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه منصوب و جایگزین دکتر ارسلان حاتمی شد. مراسم […]

به گزارش سلام پاوه : طی احکامی روسای شبکه دامپزشکی و آبفای شهرستان پاوه صبح امروز منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی حکمی از سوی دکتر امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر عدنان غلامیی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه منصوب و جایگزین دکتر ارسلان حاتمی شد.

مراسم معارفه وی صبح امروز در محل فرمانداری پاوه برگزار شد.

دکتر عدنان غلامی اصالتا اهل روستای هانه گرمله و فرزند شهید می باشد که سابقه ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوه منصوب شد

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز طی حکمی مهندس سالم مرادی به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوه منصوب شد.

در آیین تودیع و معارفه ی رئیس جدید اداره ی آب و فاضلاب شهرستان پاوه در فرمانداری پاوه شهبازی معاون مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در آبفای شهری و روستایی شهرستان پاوه سیاست های دولت و بالطبع شرکت آب و فاضلاب بر خدمات رسانی هماهنگ و یکسان به شهرها و روستاها بوده که در این راستا تصمیم بر این اتخاذ گردید که شرکتهای مذکور ادغام شده تا این خدمات از یک مرکز واحد کنترل و به سامان گردند.

 

وی وجود نیروهای کارشناس خبره در آبفای شهرستان پاوه را یک نقطه قوت مهم ارزیابی نموده گفت :با توجه به وجود نیروهای کارشناس ماهر در آب و فاضلاب شهرستان پاوه امیدواریم اقدامات زیر ساختی مناسب و خدمات بهینه ی درخوری به شهروندان ارائه گردد.

 

در این مراسم ضمن قدردانی صمیمانه از زحمات درخور و شایسته ی آقایان نادریان و ابراهیمی روسای آبفای شهری و روستایی مهندس سالم مرادی به عنوان سرپرست آبفای شهرستان پاوه معارفه شد.

 

گفتنی است مهندس سالم مرادی پیش از این به عنوان رئیس آبفای شهری جوانرود و پاوه سابقه فعالیت داشته است.

 

 

یک پاسخ برای “دو انتصاب جدید در ادارات پاوه /تغییر مدیران آبفا و شبکه دامپزشکی

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 31, 1399 گفت:

    خوب این حرکت چه معنی میده هنوز یک سال نشده از رفتن مرادی دوباره برگشت عجب بابا