ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 08:02

تقدیر مدیر تنها دکه مطبوعاتی پاوه از “سلام پاوه “/ اهدای دو جلد کتاب ارزشمند سال “همشهری” به سلام پاوه

تقدیر مدیر تنها دکه مطبوعاتی پاوه از “سلام پاوه “/ اهدای دو جلد کتاب ارزشمند سال “همشهری” به سلام پاوه

به گزارش سلام پاوه : در اقدامی ارزشمند مدیر تنها دکه مطبوعاتی شهرستان پاوه دو جلد کتاب سال همشهری را به مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اهدا کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ آقای سعدی بدری مدیر تنها روزنامه فروشی شهرستان پاوه دو جلد کتاب ارزشمند سال روزنامه همشهری مربوط به سالهای […]

به گزارش سلام پاوه : در اقدامی ارزشمند مدیر تنها دکه مطبوعاتی شهرستان پاوه دو جلد کتاب سال همشهری را به مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اهدا کرد.سعدی بدری

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ آقای سعدی بدری مدیر تنها روزنامه فروشی شهرستان پاوه دو جلد کتاب ارزشمند سال روزنامه همشهری مربوط به سالهای ۱۳۷۵ و ۱۳۷۶ را به پاس قدردانی از تلاشهای خبرنگاران سلام پاوه به مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اهدا کرد.

 

سعدی بدری هدف از این اقدام را ارج نهادن تلاشهای خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه دانست و گفت؛ امیدوارم با این اقدام توانسته باشم گوشه ای از تلاشهای اصحاب رسانه در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه را بخصوص در عرصه ورزش جبران کرده باشم.

 

گفتنی است سعدی بدری صاحب تنها دکه مطبوعاتی شهرستان پاوه می باشد که از پیشکسوتان و مربیان پرتلاش فوتبال پاوه می باشد که فعالیتها و عناوین قابل توجهی در رشته فوتبال و فوتسال در کارنامه دارد.

 

کتاب سال همشهری گزیده ای از برجسته ترین عناوین و مطالب روزنامه قدیمی همشهری و محصولی است برگرفته از لا به لای میلیون ها واژه ای که این روزنامه در طول سال به جامعه فرهنگی ایران اسلامی تقدیم داشته است.

 

اعضای پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه لازم می دانیم از این اقدام فرهنگی و ارزشمند آقای سعدی بدری که سالهای سال است با کمترین درآمد و با پرهیز از فروش دخانیات چراغ مطبوعات در شهرستان پاوه را روشن نگه داشته است قدر دانی کنیم. باشد که مسئولان امر نگاه و توجه عملی را به آقای سعدی بدری زحمتکش عرصه مطبوعات و ورزش شهرستان پاوه داشته باشند.

 

سعدی بدری