ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 23:35

بارش ۴۲ میلیمتری باران در ۴۸ ساعت اخیر در پاوه /بازگشایی گردنه ته ته تا دو روز دیگر

بارش ۴۲ میلیمتری باران در ۴۸ ساعت اخیر در پاوه /بازگشایی گردنه ته ته تا دو روز دیگر

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان پاوه از بازگشایی محور پاوه به مریوان در گردنه ته ته تا دو روز آینده خبر داد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه میزان بارش باران در ۴۸ ساعت اخیر را ۴۲ میلیمتر عنوان کرد و گفت : میزان کل بارش […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان پاوه از بازگشایی محور پاوه به مریوان در گردنه ته ته تا دو روز آینده خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه میزان بارش باران در ۴۸ ساعت اخیر را ۴۲ میلیمتر عنوان کرد و گفت : میزان کل بارش تجمیعی در سال زارعی تاکنون ۶۲۴ میلیمتر است که نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد کاهش یافته است.

 

وی درخصوص وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان پس از بارشهای ۴۸ ساعت اخیر افزود: بر اثر شدت بارشها و سرا زیر شدن شن و لای به روی سطح جاده ها تمامی اکیپ‌های راهداری در سطح شهرستان از شب گذشته مشغول پاکسازی محورها هستند و درحال حاضر مشکلی برای تردد نداریم.

 

شهریاری در خصوص بازگشایی مسیر پاوه به مریوان در گردنه ته ته گفت:اداره راهداری در دو روز گذشته عملیات بازگشایی مسیر  را آغاز کرده است که چنانچه وضعیت جوی امکان فعالیت دهد تا روز یکشنبه مسیر به طور کامل بازگشایی و تردد در آن برقرار میشود.

 

گفتنی است گردنه برف‌گیر ته ته که نزدیک به ۲۱ کیلومتر می باشد ۱۷ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره راهداری شهرستان پاوه و چهار کیلومتر آن در حوزه شهرستان سروآباد می باشد که بدلیل بارشهای سنگین برف و ارتفاع آن در بیش از ۴ ماه سال مسدود می شود.

 

گردنه ته ته