چ 26 اردیبهشت 1403 ساعت 15:38

تمامی ورود و خروج های شهرستان پاوه بطور کامل کنترل و نظارت میشود/هیچکس نمیتواند وارد و خارج شود

تمامی ورود و خروج های شهرستان پاوه بطور کامل کنترل و نظارت میشود/هیچکس نمیتواند وارد و خارج شود

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه اعلام کرد تمامی ورودی و خروج های شهرستان پاوه بطور کامل کنترل و نظارت میشود و هیچکس نمیتواند وارد و خارج شود.   پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: هدف از بسته شدن تمامی ورودی و خروجی‌های شهرستان را پیشگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا و […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه اعلام کرد تمامی ورودی و خروج های شهرستان پاوه بطور کامل کنترل و نظارت میشود و هیچکس نمیتواند وارد و خارج شود.

 

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: هدف از بسته شدن تمامی ورودی و خروجی‌های شهرستان را پیشگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا و تلاش برای حفظ سلامت شهروندان و همه مردم عزیز شهرستان عنوان کرد .

 

ایده پور افزود؛ برای تامین کالاهای ضروری و مایحتاج عمومی و بهداشتی و دارویی مردم تدابیر ویژه ای اندیشیده شده و اجازه ورود این کالاها فقط به داخل شهرستان داده میشود .

 

فرماندار پاوه گفت؛ از تمامی صنوف و بازایان عزیز استدعا دارد از خرید کالاهای غیر ضروری همچون مبلمان و کالاهای ساختمانی جدا خودداری کنند ،زیرا تحت هیچ شرایطی اجازه ورود آنها به شهرستان داده نمیشود .

 

ایده پور افزود؛ از عموم مردم شهرستان نیز میخواهم به طرف کرمانشاه تردد نکنند زیرا از خروج آنها جلوگیری خواهد شد . مگر کسانی که با گواهی و تایید پزشک نیاز به خروج از شهرستان برای مراجعه به پزشک متخصص و مراکز درمانی استان داشته باشند .

 

فرماندار پاوه اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم خوب شهرستان بتوانیم از این بحران با سلامتی و بدون هیچ قربانی عبور کنیم .

 

بخشدار باینگان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ با حضور فرماندار پاوه امروز ورودی های شهرستان پاوه از مسیر کرمانشاه در محور سه راهی باینگان و خروجی شهرستان از محورهای روستای هجیج و دالانی به شهرستانهای سرو آباد و مریوان کاملا مسدود شد .

 

محمد هادی زامیاد افزود؛ از غروب امروز همچنین ورودی سه راهی پاوه به طرف باینگان نیز مسدود گردید .

یک پاسخ برای “تمامی ورود و خروج های شهرستان پاوه بطور کامل کنترل و نظارت میشود/هیچکس نمیتواند وارد و خارج شود

  • شهروندپاوه در تاریخ فروردین 2, 1399 گفت:

    باسلام ،چراسه راهی باینگان، اجازه ورود به ماشینهابا پلاکهای غیربومی رامی دهند، همین جمعه من شاهد تردد خودرو با پلاک ۷۹ قزوین داخل شهر بودم، خواهشا تروخدا جدی بگیریداجازه ورود به مسافرین غیر بومی روندهید، این بحران رو بروز تو شهر پاوه شمار مبتلایان به ویروس کرونا رو داره بالا میبره، مهم اعمال جدی قوانین وبرخورد قاطعانه با این افراد می باشد