ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 02:45

تشدید محدودیتهای تردد به شهرستان پاوه در محور هجیج سروآباد/عکس

تشدید محدودیتهای تردد به شهرستان پاوه در محور هجیج سروآباد/عکس

به گزارش سلام پاوه ؛ فرماندار پاوه محدودیت های تردد به شهرستانهای سرو آباد و مریوان در استان کردستان را تشدید کرد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور با همراهی محمد هادی زامیاد بخشدار باینگان صبح امروز با حضور در روستای هجیج و اظهار نگرانی از اقدام تعدادی از مردم شهرستانهای سرو […]

به گزارش سلام پاوه ؛ فرماندار پاوه محدودیت های تردد به شهرستانهای سرو آباد و مریوان در استان کردستان را تشدید کرد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور با همراهی محمد هادی زامیاد بخشدار باینگان صبح امروز با حضور در روستای هجیج و اظهار نگرانی از اقدام تعدادی از مردم شهرستانهای سرو آباد و مریوان برای بازکردن راه ارتباطی به پاوه از محور هجیج گفت از مردم عزیز این شهرستانها و مسئولان محترم آنها صمیمانه درخواست میکنم به شهرستان پاوه تردد نکنند .

فرماندار پاوه تصریح کرد ؛این محدویت تردد شامل مردم‌ شهرستان پاوه نیر میشود، لذا از مردم شهرستان پاوه به ویژه مردم نودشه و دهستان شرام میخواهم که هرگز قصد تردد به شهرستانهای سرو آباد و مریوان را نکنند .

فرماندار پاوه با اشاره به اعلام وضعیت قرمز در استان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از عموم مردم شریف شهرستان پاوه درخواست کرد برای حفظ سلامتی خودتان،خانواده محترمتان و همه همشهریان در خانه بمانند .

گفتنی با دستور فرماندار پاوه راه ارتباطی شهرستان پاوه به شهرستانهای سرو آباد و مریوان از ورودی روستای هجیج مسدود شد .

یک پاسخ برای “تشدید محدودیتهای تردد به شهرستان پاوه در محور هجیج سروآباد/عکس

  • ناشناس در تاریخ اسفند 23, 1398 گفت:

    تا مردم آگاه نشوند و دست از قهرمان بازی بر ندارند تلاش ها بی نتیجه می ماند کافی است یک ناقل ویروس تردد کند آن وقت این همه هزینه و فعالیت مردم به هدر می رود
    تا از جانب معشوق نباشد کششی . . . کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد