ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 10:14

امام جمعه پاوه: مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند

امام جمعه پاوه: مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و سرعت انتشار آن از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا مُلا قادر قادری پنجشنبه با انتشار پیامی خطاب به مردم گفت: متاسفانه برخی از مردم هنوز عمق بحران […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و سرعت انتشار آن از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا مُلا قادر قادری پنجشنبه با انتشار پیامی خطاب به مردم گفت: متاسفانه برخی از مردم هنوز عمق بحران را درک نکرده اند و این نگران کننده است.

او از پاوه ای‌های مقیم در شهرهای دیگر خواست تا بهتر شدن شرایط از بازگشت به پاوه خودداری کنند.

وی تصریح کرد کسانی که به هر دلیلی ناچارا به پاوه بر می‌گردند خواست در صورت داشتن علایم کرونا آن را کتمان نکنند.

امام جمعه پاوه در ادامه این پیام گفت: تعطیلی بازار، کار بسیار خوبی است اما آیا فکری برای معیشت بازاریان شده است؟

ماموستا قادری با تاکید بر اینکه مردم در خانه بمانند، افزود: با توکل به خدا توصیه های بهداشتی را با جدیت دنبال کنیم و از این وضعیت عبور نماییم.

گفتنی است در اقدامی نو با توجه به عدم برگزاری‌ نماز جمعه در پاوه و بمنظور حفظ یکی از رسالتهای‌ مهم نماز جمعه که موعظه و ارشاد است؛ حاج ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه روز‌ جمعه ۲٣ اسفند ۹۸ ساعت ۱۲:۴۰ ظهر از طریق اینستاگرام بصورت زنده در خدمت مؤمنین خواهد بود.