ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:54

هشدار جدی دادستان پاوه به شهروندان در خصوص رعایت توصیه های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا

هشدار جدی دادستان پاوه به شهروندان در خصوص رعایت توصیه های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان به شهروندان نسبت به رعایت نکات و توصیه های وزارت بهداشت و درمان متذکر شد.   مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: متاسفانه با توجه به بازدید امروز عصر […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان به شهروندان نسبت به رعایت نکات و توصیه های وزارت بهداشت و درمان متذکر شد.

 

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: متاسفانه با توجه به بازدید امروز عصر به همراه شهردار محترم از سطح شهر موارد تاسف برانگیزی مشاهده شد ، از جمله تجمع ها و دور زدن ها و گردش های بی مورد و بی جهت شهروندان در سطح شهر که میتواند نسبت به شیوع بیماری و ابتلای شهروندان منجر گردد.

وی با انتقاد از شهروندانی که توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند گفت : گویا هنوز بسیاری از شهروندان موضوع را جدی نگرفته اند. که اعلام می شود برای مقابله با این بیماری تمام ظرفیت های قانونی به اجرا در خواهد آمد و در صورت نیاز از قوه قهریه استفاده خواهد شد.

 

دادستان شهرستان پاوه ضمن تشکر از افرادی که نسبت به رعایت نکات بهداشتی اقدام مینمایند گفت: به کلیه صنوف و مشاغل و متصدیان مراکز پر تردد (رستوران ها ، مراکز عرضه سوخت ، نانوایی ها ، آرایشگاه ها و…) متذکر میگردد نسبت به رعایت بهداشت و نکات مورد نظر اقدام نمایند و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی یقینا تمام مراکزی که امورات بهداشتی را رعایت ننمایند پلمب خواهند شد. و لو اینکه این مراکز مساوی با تمام آنها باشد ، کما اینکه تا بدین لحظه بیش از شانزده مرکز پلمب شده است.

 

الماسی با بیان اینکه شخصا بصورت گسترده نسبت به انجام بازدیدهای لازم اقدام خواهم کرد افزود: از شهروندان گرامی نیز خواست تا از مراجعات غیر ضروری به ادارات خود داری کنند.

 

وی ضمن تشکر و تایید تذکرات فرماندار شهرستان پاوه با توجه به بازدید صورت گرفته از محل ممنوعیت تردد اعلام کرد ممنوعیت ورود به شهرستان پاوه زمانی اثر گذار خواهد بود که شهروندان محترم از شهر خارج نشده و در خانه هایشان بمانند.

 

دادستان پاوه در پایان از کلیه کسانی که در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت می کنند تشکر و قدردانی کرد.

2 پاسخ برای “هشدار جدی دادستان پاوه به شهروندان در خصوص رعایت توصیه های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا

  • سیامک در تاریخ اسفند 19, 1398 گفت:

    اگه نیروهای انتظامی کارشونودقیق انجام بدن مخصوصاراهنمایی رانندگی از روانسرجلوی ورودخودروهای غیربومی روبگیره نوددرصداز ورود ویروس جلوگیری شده ولازم نیست ازقوه قهریه استفاده بشه مردم اورامانات بحدی فرهنگ وشعور دارن که حتی دورترین روستاها تمام نکات بهداشتی رو رعایت میکنن بنظرشمابجای استفاده ازبرخی کلملت بهترنیست مردموتشویق کنیدوبفکروسایل بهداشتی برای مردم باشیدقوه قهریه روبایدبرای کسانی بکاربردکه وظیفشونودرست انجام نمیدن وباعث شیوع میشن وگرنه مردم اورامانات همیشه تابع قانون جمهوری اسلامی بودن وهرگزکاری نکردن لازم بشه بازبان خشونت باهاشون رفتاربشه متاسفانه سه راهی باینگان شبها کاملا بازبوده وماشینهای غیربومی راحت واردشهرمیشن شمالطفافکری بحال اونجاکنین شکرخداپاوه شهربسته ایه وخیلی راحت میشه ورود وخروجوکنترل کرددراخرازخدای بزرگ ارزوی سلامت وبهبودوبرای همه ملت کشورعزیزم دارم بخصوص مردم مهربان ودلسوزوبافرهنگ پاوه واطراف امیدوارم همه باهم به کمک مسئولین عزیزوزحمتکش شهرمون بتونیم این مشکلوپشت سربزاریم همچنین بایدتشکرویژه داشته باشم ازمامورین نظامی وانتظامی عزیزکه دراین ایام سخت کنارمردم هستن درودبه شرافت تمام انسانهای باغیرتی که کارو وظیفشونو به نحواحسنت انجام میدن انشاالله سال جدیدزیرسایه رهبرعزیزمان سال پرخیروبرکتی باشه امین

  • ناشناس در تاریخ اسفند 18, 1398 گفت:

    با اسلام آقای دادستان لطفا کنترل خودروهایی را که مایحتاج عمومی مردم را حمل می کنند و از مراکز استان به شهرستان منتقل می کنند فراموش نشود زیرا ظاهرا برخی از دکاندار و راننده ها به موضوع اهمیت نمی دهند و در این زمینه چه از نظر سلامت تره بار و میوه ها و سیزی و چه از نظر اقلام خشکبار مسئولآن محترم بهداشت اطلاع رسانی کنند که شرایط چگونه باید باشد تا اگر کسی رعایت نکرد مقامات مسئول را شهروندان مطلع سازند