ج 21 اردیبهشت 1403 ساعت 07:01

مفید بودن قرنطینه شهرستان زمانی است که مردم خودمان از شهرستان خارج نشوند/از هرگونه سفر غیر ضروری اجتناب کنید

مفید بودن قرنطینه شهرستان زمانی است که مردم خودمان از شهرستان خارج نشوند/از هرگونه سفر غیر ضروری اجتناب کنید

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه اعلام کرد:قرنطینه شهرستان زمانی مفید است و نتیجه بخش خواهد بود که مردم پاوه هم از شهرستان خارج نشوند .   پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:همچنانکه مستحضرید بیماری کرونا ویروس در کمین همه انسانها در سراسر کره خاکی نشسته است و هیچکس در امان […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه اعلام کرد:قرنطینه شهرستان زمانی مفید است و نتیجه بخش خواهد بود که مردم پاوه هم از شهرستان خارج نشوند .

 

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:همچنانکه مستحضرید بیماری کرونا ویروس در کمین همه انسانها در سراسر کره خاکی نشسته است و هیچکس در امان نیست الا با رعایت بهداشت فردی و ماندن در منزل.

 

فرماندار پاوه با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته با برگزاری نشستهای متعدد تصمیم به قرنطینه شهرستان گرفتیم و از امروز صبح تمامی ورودی های شهرستان را بسته و ماشین آلات گندزدایی و ضد عفونی را برای خودروهای حامل مواد خوراکی و مایحتاج عمومی و بهداشتی و دارویی در سه راهی باینگان مستقر کرده ایم تا برای تامین نیازهای عمومی مردم خللی وارد نشود.

 

ایده پور تصریح کرد: آنچه موجب نگرانی ماست خروج غیر قابل قبول و غیرضروری مردم شهرستان پاوه به سمت کرمانشاه است.

 

فرماندار پاوه گفت: در این مسافرتهای غیرضروری لاجرم این شهروندان عزیز باید به شهرستان برگردند و مطمئنا یکی از راههای آلودگی شهرستان پاوه میتواند این رفت و آمد های غیر ضروری باشد.

 

وی افزود: از همه مردم شریف و بزرگواری شهرستان استدعا دارم برای برون رفت از بحران ویروس کرونا تا پایان دوره از منازل خود خارج نشده واز هرگونه سفر غیر ضروری اجتناب نمایند.

 

ایده پور افزود: همکاری با نیروهای خدوم مستقر در سه راهی باینگان و همچنین نیروهای مستقر در خروجی هجیج به طرف سروآباد، بزرگترین خدمتی است که میتوانیم به همدیگر داشته باشیم .

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: ان شاالله مردم فهیم  و با فرهنگ شهرستان با رعایت این مهم و اجتناب از سفرهای غیر ضروری ،نیروهای مستقر در ورودی های شهرستان را مجبور به ممانعت از خروج و ورود خود نکنند .

3 پاسخ برای “مفید بودن قرنطینه شهرستان زمانی است که مردم خودمان از شهرستان خارج نشوند/از هرگونه سفر غیر ضروری اجتناب کنید

  • ناشناس در تاریخ اسفند 19, 1398 گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت اقای فرماندارعزیز وتشکرخالصانه بخاطر تلاش وکوشش بی دریغ شما جاداره ازتمامی زحمات شماوتمام مسئولین عزیزتشکرکنیم ایکاش قبل ازانجام هراقدامی بفکرنتیجه اون کار باشیم که ممکنه برای بعضی ازمردم باعث زیان وضررباشد اگه ازورودمسافرین نوروزی جدا خودداری بشه لازم به بستن بازارچه مرزی نیست چراکه مردم شهرنیازبه وسایل بهداشتی مانندپوشاک بچه ها وبزرگسالان دارند وبسته بودن بازارچه فقط میتواندبرای برخی افرادسودجو نفع داشته باشدچون اجناس وقتی کمتربشن یه عده ازشرایط سواستفاده میکنن نمونش همین کمبودماسک ودستکش الحمدلله بازارچه های پاوه چهار دورشون درهای برقیه که بازکردنشون میتونه راحت هوا رو درجریان بزاره وهواتازه وسالم واردبشه درسته شمالطف کردیدوسه ماه کرایه روازمردم نمیگیریدولی بفکرسفره های خالی دکاندارها باشیدکه اجاره مغازه وخونه وخانواده روازاونجامیدن شمااجاره شهرداری روبخشیدیدولی صاحب مغازههاازمستاجراشون کرایه میگیرن چون اونهام به پولش برای مخارج زندگی نیازدارن کافیه شمادستوربفرماییدسه راهی شمشیروببندن یاازروانسرپلاک غیربومی نزارن واردبشه ونوددرصدمشکلات حل میشن پس لطفابفکرسفرهای خالی مردم توشب عیدباشیدباکمال تشکروقدردانی

  • ناشناس در تاریخ اسفند 18, 1398 گفت:

    آقای ایده پور شیخ سعدی می فرماید : درشتی و نرمی به هم در به است چو فاسد که جراح و مرهم نه است گاهی طفل به خاطر طعم بد یک قرص از خوردن آن اجتناب می کند و لطایف الحیل هم در مجاب کردن او به خورد قرص کارساز نیست رها کردن او هم با عفونت بدنش درست نیست گاهی والدین با تنبیهی در خور او را وادار به خوردن قرص که خیر او در آن است می کنند آنهایی که دستورات مقامات را اجرا نمی کنند مانند آن طفل مریضند شما و همکارانتان والدین چو می بینی که نابینا و چاه است گر ….

  • ناشناس در تاریخ اسفند 18, 1398 گفت:

    جناب آقای فرماندار ضمن خسته نباشید مسئولیت سنگینی در این برهه به عهده ی شماست امیدوارم همه ی جوانب را با همکارانتان در نظر بگیری در این ماموریت می توانی کارنامه ای درخشان و ماندگار در صورت اهمال از انجام وظیفه فاجعه ای به دنبال دارد که امیدوارم هیچگاه این اتفاق نیافته