ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 04:31

۷ کتاب نویسنده پاوه ای در دانشگاه پیام نور مریوان رونمایی شد/ عکس

۷ کتاب نویسنده پاوه ای در دانشگاه پیام نور مریوان رونمایی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : هفت کتاب شورش احمدی نویسنده ارزنده شهرستان پاوه در حوزه اقتصاد در دانشگاه پیام نور مریوان رونمایی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در آئینی که در دانشگاه پیام نور مریوان با حضور مسئولان استانی، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار شد از خدمات ارزنده و شایسته شورش احمدی […]

به گزارش سلام پاوه : هفت کتاب شورش احمدی نویسنده ارزنده شهرستان پاوه در حوزه اقتصاد در دانشگاه پیام نور مریوان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در آئینی که در دانشگاه پیام نور مریوان با حضور مسئولان استانی، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار شد از خدمات ارزنده و شایسته شورش احمدی مؤلف، استاد دانشگاه و نویسنده برجسته شهرستان پاوه تقدیر و تشکر بعمل آمد. و ۶ اثر وی در حوزه اقتصاد رونمایی شد.شورش احمدی

 

در این مراسم هفت کتاب این نویسنده تحت عنوان “اصول سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار”، “بانکداری به زبان ساده”، “اصول و مبانی بودجه ریزی”، “موضوعات و مباحث بازاریابی”، “مبانی بازار سرمایه” ، “مفاهیم نوین مدیریت تولید” و ” مدیریت تولید “که در حوزه اقتصادی نگاشته شده اند رونمایی شد. و به زودی هشتمین اثر وی نیز منتشر خواهد شد.

گفتنی است شورش احمدی اصالتا اهل روستای هجیج شهرستان پاوه ساکن مریوان می باشد وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در شاخه ی مالی و استاد دانشگاه های پیام نور و آزاد مریوان و کارمند بانک اقتصاد نوین مریوان می باشد و یکی از موفق ترین و موثرترین نویسندگان کشور،استان و مریوان می باشد که با تواضع و فروتنی خاص به صورت چراغ خاموش با توان و اراده ی خاصی با تالیف کتاب های بیشتر در آینده و تربیت دانشجویان مشغول است.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ضمن تبریک این موفقیت برای این نخبه شهرستان پاوه در ادامه راه آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون را دارد.