ج 21 اردیبهشت 1403 ساعت 23:20

تعامل با رسانه ها یک ظرفیت در جهت رشد و توسعه جامعه است

تعامل با رسانه ها یک ظرفیت در جهت رشد و توسعه جامعه است

به گزارش سلام پاوه : نشست هم اندیشی اصحاب رسانه شهرستان پاوه با فرمانده ناحیه سپاه پاوه با موضوع تحلیل و بررسی موضوعات روز شهرستان و کشور برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست فرمانده سپاه پاوه اظهار داشت: فضای مجازی پیشرفت چشمگیری داشته است لذا ضرورت دارد که اصحاب رسانه بیش […]

به گزارش سلام پاوه : نشست هم اندیشی اصحاب رسانه شهرستان پاوه با فرمانده ناحیه سپاه پاوه با موضوع تحلیل و بررسی موضوعات روز شهرستان و کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست فرمانده سپاه پاوه اظهار داشت: فضای مجازی پیشرفت چشمگیری داشته است لذا ضرورت دارد که اصحاب رسانه بیش از گذشته در حوزه اطلاع‌رسانی دقت بیشتری را در تولید محتوا و انتشار مطالب داشته باشند.

سرهنگ ارسلان سلطان قلی افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی با اصحاب رسانه موجب تعامل بیشتر در سطح شهرستان می‌شود و از آن می‌توان بعنوان یک ظرفیت در جهت رشد و توسعه جامعه استفاده کرد.

وی گفت: طبیعتا دفاع از انقلاب ، مملکت و دین وظیفه اصلی ما است که امیدواریم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.

سرهنگ سلطان قلی با اشاره به وقوع حوادث و قضایای اخیر در کشور نیز گفت: مردم ایران همواره بر انگیزه دشمنانی که قصد فتنه گری و نفوذ در جمهوری اسلامی را در جهت مقاصد خود داشتنه اند، پشت پا زده اند و همواره با آگاهی خود ، توانسته اند تمام بساطی که قرار بوده است امنیت و زندگی مردم را برهم زند جمع کرده اند.

وی افزود: وقوع این قضایا نیز از فتنه و نفوذ دشمنان است که قصد پیاده کردن اهداف خود در مملکت را داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز با گذری بر تاریخ اسلام و جنگ احد به نقش خبرنگار و رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ احد که لشکر اسلام و مسلمانان شکست خوردند عده ای از دشمنان با سر دادن شعار علیه مسلمانان و درود بر خدایان و بتهای خود قصد داشتند که برتری خود را نشان دهند که پیامبر بزرگوار اسلام (ص)نیز فرمودند که شما مسلمانان نیز ساکت نباشید و شعار دهید.

حاج آقا عباس جعفری افزود: کار رسانه نیز امروزه همانند جنگ احد است که اگر ما و اصحاب رسانه حرف نزنند و ساکت بمانیم دشمن از این فرصت استفاده خواهد کرد.

وی گفت: لذا کار اصحاب رسانه در این شرایط که زبان گویای جامعه از هر لحاظ هستند توسط مدیران سایتها و خبرنگاران اداره می شود و آن تاثیری که در فضای مجازی و بروزرسانی اخبار و اطلاعات هست توسط اصحاب رسانه انجام می شود.

حاج آقا جعفری با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب گفت: زمانی که معظم له می فرمایند که اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رئیس فضای مجازی کشور میشدم ، اهمیت این فضا را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه شما هم در بحث مشکلات شهرستان ورود پیدا کنید گفت: اقشار مختلف مردم چه جوان و  پیر ، زن و مرد به این فضا وارد می شوند و در صورتی که مطالب جامع و کاملی در سایتهای شما وجود داشته باشد ، به سراغ ماهواره نخواهند رفت.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نیز گفت: برای انتخابات نیز طوری برنامه ریزی شود که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بنای انتخابات با حضور حداکثری مردم و انتخاب بهترین ها و بدور از هرگونه تخریب همراه باشد.

حاج آقا جعفری در پایان با بیان اینکه دود هر تخریبی به چشم خود ما و مردم خواهد رفت گفت: بیان واقعیت ها و روشنگری و ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را همیشه مد نظر داشته باشید .

در ادامه هریک از اصحاب رسانه نیز به ایراد سخنانی در حوزه فضای مجازی پرداختند. و لزوم حمایت از رسانه های دارای مجوز و شناسنامه را خواستار شدند.

منبع خبر : هزارماسوله

 

یک پاسخ برای “تعامل با رسانه ها یک ظرفیت در جهت رشد و توسعه جامعه است

  • شهروند پاوه در تاریخ دی 25, 1398 گفت:

    درود بر سپاه و خدا قوت به سپاهیان سرافراز و پاسداران امنیت ایران عزیز