ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 10:15

دومین مجروح انفجار مین در نوسود راهی بیمارستان شد

دومین مجروح انفجار مین در نوسود راهی بیمارستان شد

به گزارش سلام پاوه : انفجار مین به‌جای مانده از جنگ تحمیلی در روستای مرزی شوشمی، شهرستان پاوه استان کرمانشاه یک مجروح بجا گذاشت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز در ارتفاعات منطقه صوفی‌جانه در روستای شوشمی، بخش نوسود شهرستان پاوه، جوانی ۳۳ ساله به نام «عثمان رستم‌زاده» از […]

به گزارش سلام پاوه : انفجار مین به‌جای مانده از جنگ تحمیلی در روستای مرزی شوشمی، شهرستان پاوه استان کرمانشاه یک مجروح بجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز در ارتفاعات منطقه صوفی‌جانه در روستای شوشمی، بخش نوسود شهرستان پاوه، جوانی ۳۳ ساله به نام «عثمان رستم‌زاده» از اهالی روستای شمشیر بخش مرکزی پاوه بر اثر انفجار مین بجای مانده از دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق از ناحیه پای راست بشدت مجروح می‌شود.

 

نامبرده پس از انتقال به بیمارستان قدس پاوه برای مداوای بیشتر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام شده است.

گفتنی است، در کمتر از دو ماه این دومین بار است شاهد انفجار مین در این منطقه هستیم . در تاریخ ۱۴ آبان‌ماه سال‌جاری نیز جوان دیگری به نام «اشکان فتاحی» که در همین منطقه در باغ خود مشغول به فعالیت بود بر اثر انفجار مین ضد نفر بشدت مجروح شده بود.

لازم به ذکر است، قسمت‌هایی از بخش مرزی نوسود در شهرستان پاوه سال‌ها پس از جنگ تحمیلی هنوز آلوده به مین است و مین‌های به‌جای مانده از جنگ در سال‌های اخیر جان تعداد قابل توجهی از شهروندان را گرفته و تعدادی را نیز مصدوم کرده است.