پ 20 اردیبهشت 1403 ساعت 01:57

وضعیت نگران کننده تصادفات در جاده‌های روانسر/۳۴ تصادف منجر به مرگ در سال ۹۷

وضعیت نگران کننده تصادفات در جاده‌های روانسر/۳۴ تصادف منجر به مرگ در سال ۹۷

به گزارش سلام پاوه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت: وضعیت تصادفات در محورهای مواصلاتی روانسر بسیار نگران کننده است و براساس پرونده های وروردی به دادگستری شهرستان ، تصادفات دومین جرم ارتکابی در روانسر است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:نوید صحرایی در جمع خبرنگاران افزود:در سال ۹۷ تعداد ۵۲۰ پرونده مربوط به تصادفات […]

به گزارش سلام پاوه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت: وضعیت تصادفات در محورهای مواصلاتی روانسر بسیار نگران کننده است و براساس پرونده های وروردی به دادگستری شهرستان ، تصادفات دومین جرم ارتکابی در روانسر است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:نوید صحرایی در جمع خبرنگاران افزود:در سال ۹۷ تعداد ۵۲۰ پرونده مربوط به تصادفات در محاکم قضایی این شهرستان تشکیل شده که ۳۴ مورد آن تصادفات فوتی بوده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز ۳۶۵ فقره پرونده تصادف در شعب دادگستری این شهرستان تشکیل شده که ۲۵ مورد آن مروبط به تصادفات فوتی بوده است.

دادستان روانسر با بیان اینکه رانندگی بدون گواهینامه پنجمین جرم ارتکابی در این شهرستان است ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته علت عمده تصادفات در این شهرستان به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به موارد ترافیکی و راهنمایی و رانندگی است.

صحرایی اضافه کرد: بخش عمده ای از توان دستگاه قضایی شهرستان برای رسیدگی به پرونده های تصادفات صرف می شود و اجرای طرح های ترافیکی باید کارشناسی شده و در راستای کاهش تصادفات و رضایتمندی مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه دادستانی با سهل انگاری ها در مسائل ترافیکی برخورد جدی خواهد کرد گفت: نباید با کارهای غیرکارشناسی مردم را مجبور کنیم بر خلاف ضوابط و آئین نامه ها رفتارکنند.