ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 15:01

اجرای چند طرح زیربنایی و عمرانی در شهر نوسود/عکس

اجرای چند طرح زیربنایی و عمرانی در شهر نوسود/عکس

به گزارش سلام پاوه:شهردار نوسود از اجرای چند طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط شهرداری خبر داد.   سلام خسروی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:پروژه بهسازی و ورودی شهر نوسود که آغاز عملیات آن در ۲۲ بهمن سال گذشته شروع شده است امروز در مراحل نهایی […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار نوسود از اجرای چند طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط شهرداری خبر داد.

 

سلام خسروی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:پروژه بهسازی و ورودی شهر نوسود که آغاز عملیات آن در ۲۲ بهمن سال گذشته شروع شده است امروز در مراحل نهایی قرار دارد و ان شالله در ماههای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود:برای اجرای این طرح ده میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای آن هزینه شده است.

 

خسروی به توسعه راه و دسترسی به پارک سروزن اشاره کرد و گفت:عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری نوسود هزینه خواهد شد.

 

شهردار نوسود به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد ساختمان جدید الاحداث شهرداری نوسود اشاره کرد و گفت:این ساختمان در ۴ طبقه با ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در حال ساخت می باشد.

خسروی در پایان از همراهی و تعامل سازنده شورای شهر نوسود با شهرداری اشاره کرد و افزود در تلاشیم با برنامه ریزی، درآمدزایی و جذب اعتبارات استانی پروژه های بیشتری در سطح شهر نوسود اجرا نماییم.

 

گفتنی است دکتر شهاب نادری نماینده اورامانات قبل از سفر به استان حلبجه از پروژه آسفالت بلوار ورودی شهر نوسود بازدید نمود.