ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 17:39

شوشمی برای ایران مرزی رسمی است

شوشمی برای ایران مرزی رسمی است

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: شوشمی از نظر ایران، یک مرز رسمی است. استاندار کرمانشاه، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در راس هیأتی لحظاتی قبل پس از مراسم بدرقه از مرز شوشمی با استقبال استان حلبچه عراق برای مذاکره در خصوص مرز شوشمی در سفری یک‌روزه، راهی حلبچه […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: شوشمی از نظر ایران، یک مرز رسمی است.

استاندار کرمانشاه، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در راس هیأتی لحظاتی قبل پس از مراسم بدرقه از مرز شوشمی با استقبال استان حلبچه عراق برای مذاکره در خصوص مرز شوشمی در سفری یک‌روزه، راهی حلبچه شدند.

استاندار کرمانشاه قبل از عزیمت به استان حلبچه عراق در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سلام پاوه ، اظهار داشت: شوشمی از نظر ایران، یک مرز رسمی است.

هوشنگ بازوند هدف از  نشست امروز را با استاندار و مسؤولان عراق در خصوص اجرایی شدن مصوبه هیأت وزیران در خصوص رسمی شدن تردد مسافر در مرز شوشمی دانست.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه، گفت: تمام اقدامات و مجوزات لازم برای برقراری تردد از مرز شوشمی انجام شده است.

شهاب نادری ابراز امیدواری کرد، ارمغان این سفر اجرایی شدن تردد مسافر در مرز شوشمی باشد.

گفتنی است صبح امروز استاندار کرمانشاه ، معاون سیاسی استانداری ، نماینده مردم اورامانات ، فرماندار پاوه در قالب هیئتی و در یک سفر یک روزه از طریق مرز شوشمی شهرستان پاوه با استقبال استاندار حلبچه عازم این استان شدند.