ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 20:58

برنامه های هفته دفاع مقدس را در شهرستان پاوه تشریح کرد

برنامه های هفته دفاع مقدس را در شهرستان پاوه تشریح کرد

به گزارش سلام پاوه:فرمانده سپاه ناحیه پاوه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.   سرهنگ ارسلان سلطانقلی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه: ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت:دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده سپاه ناحیه پاوه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.

 

سرهنگ ارسلان سلطانقلی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه: ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت:دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

 

وی افزود ؛بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل شود.

 

سرهنگ سلطانقلی با اشاره به تاکید قرآن به مقام و منزلت شهدا بیان داشت: شهیدانی که با جان و دل در مقابل دشمن ایستادگی کردند جزو عزیزان این مرز و بومند و باید جوانان نیز با اتکا به آموزه های این شهدا که یکایک آنان در وصیت نامه های خود به دو موضوع مهم “اسلام” و “ولایت فقیه ” تاکید کرده اند، ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

 

وی با اشاره به سوابق درخشان مردم شهیدپرور پاوه در دوران دفاع مقدس گفت ؛ بیش از ۶۰۰ شهید این خطه خود حکایت از ایثار و جانفاشانی مردم مرزدار پاوه است .

 

سرهنگ سلطان قلی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پاوه را تشریح کرد و گفت ؛ اجرای برنامه زنگ مقاومت در مدارس شهرستان پاوه ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان ، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله در حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج شهرستان ، افتتاح دارالقرآن کریم خواهران و مهد قرآن ، برگزاری مسابقات ورزشی(طناب کشی،کوهپیمایی,فوتسال و…)در سطح شهرستان ، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط مسئولین سپاه ناحیه پاوه ، برگزاری برنامه عفاف و حجاب در سپاه ناحیه پاوه ، برگزاری نشست های بصیرتی و انقلابی در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج از جمله اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پاوه می باشد.

یک پاسخ برای “برنامه های هفته دفاع مقدس را در شهرستان پاوه تشریح کرد

  • باینگان در تاریخ شهریور 31, 1398 گفت:

    بنده در حد توان و تا آخرین قطره خونی را که در بدن دارم با سپاه هستم و سپاهی ام و هرجه داریم از خدا و سپاه است