چ 26 اردیبهشت 1403 ساعت 04:48

اعتبار یک‌میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی بهسازی راه‌های ارتباطی بخش باینگان

اعتبار یک‌میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی بهسازی راه‌های ارتباطی بخش باینگان

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان گفت: یک‌میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت راه‌های ارتباطی بخش باینگان اختصاص یافت. محمدهادی زامیاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: باحمایتهای همه جانبه جناب آقای ایده پور فرماندار محترم شهرستان ، همراهی سرکار خانم مهندس احمدی معاون هماهنگی امور عمرانی […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان گفت: یک‌میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت راه‌های ارتباطی بخش باینگان اختصاص یافت.

محمدهادی زامیاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: باحمایتهای همه جانبه جناب آقای ایده پور فرماندار محترم شهرستان ، همراهی سرکار خانم مهندس احمدی معاون هماهنگی امور عمرانی ، مهندس علیمرادی رئیس اداره عمران فرمانداری و تلاش و پیگیری مجدانه آقای مهندس شهریاری رئیس محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان امسال برای بهسازی و آسفالت محور باینگان ( سه راهی باینگان تا شهر باینگان) از محل سیل مبلغ ۱ میلیارد تومان اختصاص که با این اعتبار حدود دو و نیم کیلومتر روکش آسفالت انجام خواهد شد.

 

وی افزود؛ همچنین برای پروژه بهسازی محور لشکرگاه به “مله رمه رو” از محل اعتبارات توازن ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد که قرار است با استفاده از این اعتبار و نیز کمک ماشین آلات راهداری پاوه به روش امانی و پیمانی آماده آسفالت بشود و سپس از محل طرح ملی ابرار وزارت راه وشهرسازی آسفالت شود.

 

زامیاد اظهار امیدواری کرد؛ با رفع نقاط حادثه خیز راه ارتباطی باینگان، بستر و زمینه توسعه گردشگری و رونق اقتصادی و مهمتر از آن سلامت و ایمن سازی تردد مردم شریف منطقه فراهم شود .

 

بخشدار باینگان در پایان از تلاشهای بیدریغ و زحمات بی شائبه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه به ویژه مهندس شهریاری در بهسازی و ترمیم روکش آسفالت راههای ارتباطی بخش باینگان تشکر و قدردانی کرد .

یک پاسخ برای “اعتبار یک‌میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی بهسازی راه‌های ارتباطی بخش باینگان

  • ج در تاریخ شهریور 31, 1398 گفت:

    جناب آقای بخشدار جاده آسفالت داخل شهر چه که وضع بدی را دارد از بخشداری تا مجتمع چرا شهرداری پیگیری نمی کند