ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 09:04

زیبایی های بهاری و پاییزی روستای خانقاه پاوه به روایت تصویر/ مصطفی ویسمرادی

زیبایی های بهاری و پاییزی روستای خانقاه پاوه به روایت تصویر/ مصطفی ویسمرادی

به گزارش سلام پاوه : روستای زیبا و منحصر به فرد خانقاه از توابع شهرستان پاوه یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه و حتی اورامانات می باشد. این روستای زیبا با مناظری چشم نواز که در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد به منطقه ای گردشگری تبدیل شده است. روستای خانقاه به دلیل برخورداری […]

به گزارش سلام پاوه : روستای زیبا و منحصر به فرد خانقاه از توابع شهرستان پاوه یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه و حتی اورامانات می باشد. این روستای زیبا با مناظری چشم نواز که در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد به منطقه ای گردشگری تبدیل شده است.

روستای خانقاه به دلیل برخورداری ازآب و هوای معتدل، معماری پلکانی، خانه های سنتی، مناظرو چشم اندازهای کم نظیر، پتانسیل های گردشگری فراوان دارد. به همین دلیل در فصول بهار و تابستان و پاییز گردشگران زیادی به این روستا سفر می کنند.

روستای بکر و زیبای خانقاه پاوه همیشه سوژه عکاسان بوده است و در این بین وبلاگ نویس سالهای نه چندان دور این روستا مصطفی ویسمرادی که همگان با وبلاگ وزین تاکانه می شناسند از هنر خود بهره جسته و تصاویری ناب از این روستا در فصول بهار و پاییز ثبت کرده است که مشاهده آنها را به شما کاربران گرامی توصیه می کنیم.

روستای خانقاه