ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55

لزوم شفاف سازی شهرداران اسبق و فعلی پاوه در خصوص اظهارات آقای میری

لزوم شفاف سازی شهرداران اسبق و فعلی پاوه در خصوص اظهارات آقای میری

به گزارش سلام پاوه : در پی درج جوابیه شهردار سابق پاوه آقای علی محمد میری در خصوص اظهارات یک عضو شورای شهر پاوه این موضوع واکنشهایی در پی داشت و نکاتی را مطرح و افکار عمومی را با سوالهایی روبرو کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی محمد میری در بند ۸ جوابیه […]

به گزارش سلام پاوه : در پی درج جوابیه شهردار سابق پاوه آقای علی محمد میری در خصوص اظهارات یک عضو شورای شهر پاوه این موضوع واکنشهایی در پی داشت و نکاتی را مطرح و افکار عمومی را با سوالهایی روبرو کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی محمد میری در بند ۸ جوابیه خود و با پیوست فرمی نوشت : چگونه است به خود اجازه می دهید تهمت حیف و میل را بر من وارد می دانید، این درحالی است اینجانب اوضاع نابسامان شهرداری پاوه را سامان بخشیده و به روز نموده ام ، بطوریکه پیام فرم آماری مقایسه قبل و بعد تصدی اینجانب، برای هر ناظر منصفی گویاست، آیا تابه حال به خود فرصت داده اید آن را مطالعه نمائید؟ (پیوست شماره ۷٫)

 

حال با مطالعه دقیق این فرم سوالاتی ذهن هر مخاطبی را به خود جلب می کند اول اینکه آیا واقعا میزان بدهی شهرداری پاوه بعد از تحویل آن در زمان آقای سلام خسروی و شورای چهارم (بیش از ۳ میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان ) بوده است ؟ چون در مصاحبه ای سلام خسروی شهردار اسبق پاوه و فعلی نوسود این رقم را تکذیب کرده بود. و جالب توجه نیز این است که آقای میری با ارائه فرم پیوستی مدعی پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان از بدهی که رقم دقیق آن در فرم مشخص است شده است و بر این اساس با بدهی کمتر از ۱ و نیم میلیارد تومان(رقم دقیق در فرم) شهرداری را تحویل آقای آذری داده است که باید شهردار اسبق و فعلی این موضوع را تایید یا تکذیب کنند و شائبه های موجود را پایان دهند.

 

اما نکته بارز و تامل برانگیز این موضوع که در صورت تایید می توان به عملکرد فوق العاده آقای میری اشاره کرد طلب بیش از ۶ میلیارد و چهارصد میلیون تومانی است که برای شهرداری پاوه باقی مانده است که باید گفت با وجود طلب بیش از ۶ میلیارد چرا شهرداری پاوه در پرداخت حقوق و موضوع آسفالت و … هم اکنون دچار مشکل شده است و آقای آذری چرا این طلبها را وصول نمی کند؟ و بر همین اساس و با توجه به چنین رقمی باید در چند ماه آینده شاهد بهترین شرایط اقتصادی در شهرداری پاوه باشیم که لازم است شهردار فعلی این موضوع را تایید یا تکذیب کنند .

 

موضوع دیگری نیز اضافه شدن بیش از ۱۱ زمین به شهرداری پاوه است که باید دید این موضوع تا چه حد صحت دارد چون آقای میری مدعی است(براساس فرم پیوستی ) در زمان تحویل گرفتن شهرداری پاوه در زمان آقای خسروی ۵ قطعه زمین را تحویل گرفته است و هم اکنون ۱۶ قطعه زمین و به اصطلاحی ۱۱ قطعه زمین به دارایی شهرداری پاوه افزوده است که اگر چنین باشد باید آقای میری تحسین شود!

 

با مروری بر فرم پیوستی منتشر شده جناب آقای میری در رسانه ها متوجه می شویم که شهرداری با کلی قیر و سرمایه و … تحویل آقای آذری داده شده است و حتی رقمی نقدی بالای یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در حساب شهرداری است که این نیز سوالاتی را ایجاد می کند که جناب آقای آذری در چند مدت گذشته بدلیل بلوکه شدن ۲۰۰ میلیون تومان پول شهرداری چند روزی از پرداخت حقوق کارگران شهرداری به تاخیر افتاد و حتی در سایتها و کانالهای دیگر شهرستان رسانه ای شد حال با اعلام آقای میری شهردار سابق چگونه است با داشتن موجودی بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان شما در پرداخت حقوق کارگران دچار مشکل شده اید؟

 

برپایه این موضوعات و شبهات به وجود آمده و بنا بر درخواست تعداد کثیری از کاربران لازم است شهرداران اسبق و فعلی پاوه در این زمینه شفاف سازی کنند و سوالات مطرح شده در ذهن شهروندان و اصحاب رسانه را پاسخگو باشند تا افکار عمومی بداند در شهرداری پاوه چه گذشته و می گذرد؟

 

اول؛ میزان دقیق بدهی شهرداری هنگام تحویل به آقای میری چقدر بوده است؟

دوم ؛مبلغ موجودی نقدی حساب شهرداری هنگام تحویل به آقای آذری چقدر بوده است؟

سوم ؛ میزان طلب شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی تحویل شده به آقای آذری چه مبلغی می باشد؟

چهارم ؛چه مقدار قیر، شن و ماسه آماده تحویل آقای آذری شده است؟

تا شهروندان با دریافت پاسخ صحیح این سوالات عملکردها و واقعیتها را بدانند که امیدوارم اظهارات در هر نوعش به نفع مردم پاوه باشد.

یک پاسخ برای “لزوم شفاف سازی شهرداران اسبق و فعلی پاوه در خصوص اظهارات آقای میری

  • شهروند در تاریخ شهریور 3, 1398 گفت:

    با سلام
    باید هر سه شهردار قبلی و فعلی با مدرک صحبت کنن نه اینکه فقط صحبت خشک و خالی باشه.فعلا که تنها شهرداری که با مدرک و مستندات صحبت کرده اقای میری