ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 21:56

تجلیل رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور پاوه از اصحاب رسانه/عکس

تجلیل رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور پاوه از اصحاب رسانه/عکس

به گزارش سلام پاوه: رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور پاوه از اصحاب رسانه شهرستان پاوه تجلیل کردند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس دانشگاه پیام نور پاوه با تبریک ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار گفت : روز خبرنگار روز با اهمیت و جایگاه خاصی دارد که به دلیل شهادت آقای صارمی خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور پاوه از اصحاب رسانه شهرستان پاوه تجلیل کردند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس دانشگاه پیام نور پاوه با تبریک ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار گفت : روز خبرنگار روز با اهمیت و جایگاه خاصی دارد که به دلیل شهادت آقای صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی در افغانستان نام گذاری شد.

 

دکتر سهراب مرادی افزود:به نظر بنده هر روز،روز خبرنگار است چون خبرنگاران گرامی همه روزه خبر مخابره می کنند و در عرصه بیان مشکلات جامعه کوشا هستند و خبرهای را به گوش مردم و مسئولین می رسانند.

 

وی افزود؛شما زحمت کشان عرصه آگاهی همین که مسئولین با درج خبر شما و اهمیت دادن به آن عکس العمل نشان میدهند خود نشان از تاثیرگذاری مثبت شما خبرنگاران است.

 

مرادی در ادامه گفت:ممکن است یک موضوع در جلسه شورای اداری مطرح شود ولی زیاد به آن توجه نشود اما اگر همین موضوع توسط سایتها و کانالهای خبری درج و مطرح شود فورا مسئولین واکنش نشان خواهند داد که این نشان از جایگاه بالای شما خبرنگاران است که با دقت و صداقت، پیگیر حل مشکلات و مسائل شهرستان می باشید.

 

رئیس دانشگاه پیام نور پاوه در ادامه تصریح کرد:قبلا اگر روزنامه ای چاپ می شد فقط به دست عده ای خاص میرسید ولی با گسترش سایت ها و کانالهای خبری رسمی اگر اتفاقی در دورترین نقطه جهان رخ دهد کمتر از یک ساعت در تمام دنیا پخش میشود.

 

دکتر مرادی در ادامه افزود: شما خبرنگاران هدایت کننده افکار مردم در جامعه هستید که با مطالب و خبرهای تخصصی خودتان می توانید فکر مردم را بازتر و آنها را نسبت به مسائل جامعه آگاه تر نمایید.

 

وی به جایگاه و سختی شغل خبرنگاران اشاره کرد و گفت ؛خبرنگاران با تمام سختهایی که دارد حقیقتا همیشه مظلوم واقع می شوند.

 

دکتر مرادی گفت ؛ حرفه ی خبرنگاری امروزه به لحاظ درآمد آنچنان سودمند نیست که در کنار آن تشویق ها و تقدیرها ونقدها دشمنی و کینه ورزی هم دارد.

 

وی ادامه داد و افزود: ما هم به نمایندگی از دانشجویان و کادر اداری دانشگاه پیام نور پاوه وظیفه خود دانستیم با پراهمیت دانستن کار شما که امروز سعادتی شد که در کنار شما باشیم به پاس زحمات شما همچون سایر مسئولین شهرستان ارج نهیم.

 

دکتر سهراب مرادی گفت؛ توصیه ای برادارانه به شما دارم که همیشه مدافع مردم و مدافع حقوق مردم باشید که هیچوقت با این کار کم رنگ نخواهید شد.

 

گفتنی است در این دیدار جمعی از خبرنگاران مسائل و مشکلات و دغدغه های خود را با رئیس و کارمندان دانشگاه مطرح نمودند.

 

همچنین در پایان آقای مسعود تنهاییان به عنوان مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور معرفی گردید.