ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 21:44

بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی پاوه پس از یک دهه رسما افتتاح شد

بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی پاوه پس از یک دهه رسما افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه : دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت صبح امروز با استقبال مسئولان شهرستان پاوه وارد این شهرستان شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :دکتر نمکی در ورود به شهرستان پاوه به همراه مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ، استاندار ، امام جمعه ، نماینده پاوه و اورامانات در مزار شهدای […]

به گزارش سلام پاوه : دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت صبح امروز با استقبال مسئولان شهرستان پاوه وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :دکتر نمکی در ورود به شهرستان پاوه به همراه مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ، استاندار ، امام جمعه ، نماینده پاوه و اورامانات در مزار شهدای این شهرستان حضور پیدا کرد و با قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا باری دیگر بیعت کرد.

وی سپس در محل بیمارستان جدید پاوه حضور پیدا کرد و طی آئینی این بیمارستان را رسما افتتاح کرد و از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

عملیات ساخت این بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی از سال ۸۷ آغاز شد و امسال آماده بهره برداری شد. هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان ۶۵ میلیارد تومان اعلام شده است که از این میزان ۴۵ میلیارد تومان توسط وزارت راه و شهرسازی هزینه ساخت بیمارستان شده و ۲۰ میلیارد تومان نیز وزارت بهداشت هزینه خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز کرده است.

زیربنای ساختمان بیمارستان ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع در پنج طبقه و کل محوطه بیمارستان را ۱۴ هزار مترمربع  است که این بیمارستان دارای ۱۰۶ تخت، سه اتاق عمل، ۹۴ تخت بستری و ۱۲ تخت ویژه است.

۱۰۶ تخت این بیمارستان به صورت کلی شامل ۹۴ تخت عادی، ۱۲ تخت ویژه و سه تخت اتاق عمل می باشد.

این تخت‌ها شامل ۲۰ تخت جراحی، ۲۰ تخت داخلی، ۱۳ تخت اورژانس، ۲ تخت مسمومیت، هشت تخت بخش‌های ویژه، چهار تخت مراقبت‌های ویژه نوزادان، هفت تخت پست پارتوم (بعد از زایمان)، چهار تخت زایشگاه، ۲۱ تخت بخش اطفال، هفت تخت بخش نوزادان است.

تعداد تخت‌های ستاره دار بیمارستان را نیز هشت تخت دیالیز، سه اتاق عمل، پنج ریکاوری، یک اکو و چهار تخت درمانگاه یا اورژانس سرپایی می باشد.

این بیمارستان دارای آندوسکوپی، رادیولوژی دیجیتال، سنوگرافی، آزمایشگاه، اکوکاردیوگرافی، تست ورزشی و اسپیرومتری می باشد.

 

 

یک پاسخ برای “بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی پاوه پس از یک دهه رسما افتتاح شد

  • بهرامی مستمربگیرتامین اچتماعی پاوه در تاریخ مرداد 12, 1398 گفت:

    سلام انشاالله هرچه زودترورمانگاه تامین اجتماعی پاوه که درمحل شهرک فرهنگیان پاوه قراربودچندسال پیش ساخته شودولی !!!!این پروژه انجام نشد وحال دریک محل اجاری قراراست شروع بکارنمایدوحددودوماه است آماده شدولی هیچ گونه خدمتی به بیمه شدگان تامین اجتماعی انجام نمی گیر انشالله شاهدافتتاح آن باشیم