ی 23 اردیبهشت 1403 ساعت 16:56

جاده هایی بی نام و نشان

جاده هایی بی نام و نشان

 به گزارش سلام پاوه و به نقل از وبلاگ خبرشهر: اگر شما هم یکی از کسانی باشید که برای یک بارهم به شهرستان پاوه سفر کرده اید  به این موضوع پی خواهید برد که در جاده های این منطقه هیچ گونه علائم برای راهنمایی شما در جاده ها وجود ندارد و تنها کاری که شما باید بکنید […]

 به گزارش سلام پاوه و به نقل از وبلاگ خبرشهر: اگر شما هم یکی از کسانی باشید که برای یک بارهم به شهرستان پاوه سفر کرده اید  به این جاده پاوه به نودشه موضوع پی خواهید برد که در جاده های این منطقه هیچ گونه علائم برای راهنمایی شما در جاده ها وجود ندارد و تنها کاری که شما باید بکنید از اهالی منطقه مسیر را جویا شوید .

این کمبود تنها به این ختم نمی شود بلکه با توجه به توسعه جاده ها و تغیر بسیاری از مسیرهای ارتباطی روستاها و شهرهای شهرستان هنوز این تغییرات در نقشه راهای  کشور لحاظ نشده است .

بسیاری از شهرها به دنبال استفاده از نقشه ماهواره ای برای مسیر یابی جاده هایشان هستند، جاده های شهرستان پاوه هنوز از ابتدایی ترین امکانات مسیر یابی محروم هستند .

 

این در حالیست که بسیاری از تابلو های راهنما در مسیر جاده های پاوه – نودشه – مریوان با همکاری و دلسوزی گروه گردشگری شهر نودشه نصب شده اند .

منبع :http://www.newsnotshah.blogfa.com/

عکس/

مسیر پاوه – نودشه – مریوان

 

 

جاده پاوه به نودشه

 

 

91615506494487607227