چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 17:38

بیش از ۱۷۰۰ داوطلب کنکور در پاوه با یکدیگر رقابت می‌کنند

بیش از ۱۷۰۰ داوطلب کنکور در پاوه با یکدیگر رقابت می‌کنند

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش پاوه گفت: یک‌هزار و ۷۴۲ داوطلب کنکور سراسری در این شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند. مختار برزگرفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ صبح روز پنجشنبه، ۱۳ تیرماه با برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی آغاز می‌شود. […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش پاوه گفت: یک‌هزار و ۷۴۲ داوطلب کنکور سراسری در این شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مختار برزگرفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ صبح روز پنجشنبه، ۱۳ تیرماه با برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی آغاز می‌شود.مختار برزگر فرد

 

رئیس اداره آموزش و پرورش پاوه افزود: یک‌هزار و ۷۴۲ داوطلب از شهرستان پاوه در این دوره از کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

به گفته برزگر‌فرد، ۱۱۹ نفر داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، در گروه علوم انسانی تعداد ۳۶۶ نفر، در گروه علوم تجربی تعداد ۹۱۴ نفر، گروه زبان‌های خارجی تعداد ۲۵۹ نفر و گروه هنر تعداد ۸۴ داوطلب شرکت می‌کنند.

 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شرکت کنندگان در آزمون کنکور، گفت: از مجموع شرکت کنندگان ۸۵۵ نفر از داوطلبان زن و ۸۸۷ نفر از این شرکت‌کنندگان مرد هستند.

 

برزگرفرد با بیان اینکه ۱۶۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری کنکور سراسری ۹۸ در پاوه نقش‌آفرینی می‌کنند، افزود: این آزمون در ۱۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود که لازم است ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، از تمامی کسانی که در برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری یاری‌رسان آموزش پرورش پاوه هستند، قدردانی کرد.