ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:09

آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی پاوه / بانه وره صاحب زمین چمن مصنوعی می شود

آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی پاوه / بانه وره صاحب زمین چمن مصنوعی می شود

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه از آغاز عملیات اجرایی آماده سازی و خاکبرداری زمین خاکی نوریاو در پاوه جهت اجرای طرح چمن مصنوعی خبر داد. ادریس محمودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :با تلاش و پیگیری هیات فوتبال، اداره ورزش و جوانان ، فرمانداری شهرستان پاوه، نماینده […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه از آغاز عملیات اجرایی آماده سازی و خاکبرداری زمین خاکی نوریاو در پاوه جهت اجرای طرح چمن مصنوعی خبر داد.

ادریس محمودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :با تلاش و پیگیری هیات فوتبال، اداره ورزش و جوانان ، فرمانداری شهرستان پاوه، نماینده محترم اوامانات در مجلس شورای اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان و موافقت استاندار محترم با ترک تشریفات اداری عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهرستان پاوه امروز چهارشنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ آغاز شد.

 

وی گفت :ابعاد زمین چمن مصنوعی فوتبال پاوه ۷۵ در ۹۵ خواهد بود و همچنین زمین چمن مصنوعی شهربانه وره نیز با ابعاد ۶۵ در ۹۵ بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

محمودی گفت : امیدواریم با تکمیل پروژه های مذکور شاهد پیشرفت بیش از پیش ورزش خصوصا رشته فوتبال در شهرستان پاوه باشیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه در پایان افزود : شهرستان پاوه تنها شهرستانی است که از این مزیت برخوردار شده است و ۲ زمین چمن مصنوعی را در آینده خواهد داشت.

 

محمودی افزود : کسانی که از مراحل اداری جذب بودجه و پروژ های عمرانی اطلاع دارند میدانند که اولین مرحله آنها پیشنهاد و درخواست از طرف اداره مربوطه با توجه به نیازسنجی و بررسی های مربوطه میباشد و بسیار جای تعجب دارد که افراد و گروههای غیر اداری این موارد را به خود نسبت میدهند .

 

 

گفتنی است از صبح امروز و با حضور سابق حسینی رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه عملیات خاک برداری از زمین خاکی نوریاو شروع شد .

 

 

 

 

یک پاسخ برای “آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی پاوه / بانه وره صاحب زمین چمن مصنوعی می شود

  • کریمی در تاریخ خرداد 30, 1398 گفت:

    خیلی واضحه که یه سری با اهدافی مشخص میخوان اینکارو مصادره بکنن والا این کار هیچ ربطی به اون افراد که نداره و اون افراد هم توانایی ساده ترین کارها رو ندارن چه برسه به مجوز زمین چمن . تشکر از اقای سابق حسینی و اداره ورزش و هیات فوتبال