س 25 اردیبهشت 1403 ساعت 05:05

آئین معرفی بخشدار جدید باینگان برگزار شد/عکس

آئین معرفی بخشدار جدید باینگان برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز با حضور فرماندار پاوه،امام جمعه باینگان و اعضای شورای اداری این بخش محمد هادی زامیاد رسما به عنوان بخشدار جدید باینگان معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار پاوه در این مراسم به تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش اشاره کرد و گفت:این تحریم ها در طول ۴۰ سال گذشته […]

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز با حضور فرماندار پاوه،امام جمعه باینگان و اعضای شورای اداری این بخش محمد هادی زامیاد رسما به عنوان بخشدار جدید باینگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار پاوه در این مراسم به تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش اشاره کرد و گفت:این تحریم ها در طول ۴۰ سال گذشته وجود داشته است اما مقاومت و ایستادگی ملت ایران همچنان ادامه دارد.

 

پرویز ایده پور افزود:امروزه شدیدترین تحریم ها بر ملت ما و در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی اعمال شده است که ملت ما با نشان دادن استقلال و وحدت خود جواب قاطعی به اسکتبار جهانی داده است.

 

وی ادامه داد و گفت :آمریکا و متحدان وی در منطقه خلیج فارس هر اتفاقی که در منطقه خاورمیانه می افتد سریع نوک پیکان را به سمت ایران نشانه می روند که این کار نه تنها در دیپلماسی امروز دنیا مردود است بلکه نشان می دهد که ملت ایران ملتی دارای اقتدار و مستقل است و زیر بار هیچ تهدیدی نخواهد رفت.

 

ایده پور در ادامه به بخش باینگان اشاره کرد و افزود:مردم بخش باینگان اولین و بهترین مردم در امورات مشارکتی در کشور هستند و این مایه مباهات است.

 

وی این خصلت برتر را نشان از درک و شعور بالای مردم با همراهی دهیاری ها،شهرداری ها دانست و افزود:این شاخص مشارکت جویی در زمان بخشداری آقای حاتمی شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

 

فرماندار پاوه سپس به توافقات با مقامات اقلیم کردستان در خصوص مرز سازان اشاره نمود و گفت:با توجه به وجود مرز سازان و تاکید استاندار محترم و رایزنیهایی که صورت گرفته است امیدوارم با مطالعات شش ماهه و برنامه ریزی در طول یکسال آینده بتوانیم معبر و راه ارتباطی بین دو استان حلبجه و کرمانشاه را به سرانجام برسانیم.

 

فرماندار پاوه در ادامه تغییرات و جابجایی مدیران در امور اداری نظام را امری نیک و پسندیده عنوان کرد و افزود:جابجایی های اخیر به خواست خود بنده بوده و لازم دانستیم تغییراتی ایجاد نماییم که برای آن هم دلائلی دارم.

 

پرویز ایده پور گفت : بنده با توجه به سابقه خودم در وزارت کشور مهمترین پست در کشور را بخشداری می دانم چرا که بخشداری با توجه به ارتباطات گسترده که با مردم دارد میتوانند چشم انداز و برنامه های زیربنایی را به فرماندار اعلام کند.

 

وی ضمن تمجید از تلاشهای یک سال اخیر محمد ریوگار نصری به اخلاق و متانت و شخصیت وی اشاره کرد و از وی قدردانی کرد.

 

فرماندار پاوه در ادامه به تمجید از محمد هادی زامیاد پرداخت و افزود: آقای زامیاد از نیروهای وزارت کشور است که سابقه و تجربه بالایی در شهرستان پاوه دارد.

 

وی به نقش مهم رسانه ها در دنیای امروز پرداخت و گفت : امروز قدرت دنیا در دست رسانه ها است و آقای زامیاد  نیز یک شاخصه متمایز دارد و آن شخصیت رسانه ای و ارتباط خوب با رسانه ها است که در ادامه راه می تواند کمک حال وی باشد.

 

ایده پور گفت : تجربه و شناخت خوب و کامل از منطقه و همچنین شخصیت رسانه ای آقای زامیاد می تواند کمک شایانی به توسعه باینگان کند.

بخشدار باینگان در ادامه ضمن تقدیر از حسن اعتماد مجموعه وزارت کشور و آقای ایده پور به وی برای تصدی سمت بخشداری باینگان گفت : این انتخاب را به فال نیک میگیرم و همواره در هر جایی که بوده ام در عمل و با جدیت تلاش نموده ام.

 

محمد هادی زامیاد افزود:با برنامه ای که ان شالله اعلام خواهم کرد از تمام پتانسل و ظرفیت های بخش با همراهی همه مجموعه اداری شهرستان و مردم ان شاالله بتوانم رونق خاصی به بخش باینگان بدهم.

 

وی مهمترین برنامه های پیش روی سال جاری که با تاکید استاندار نیز همراه بوده است را انتخابات پیش رو و توسعه گردشگری بخش باینگان دانست و گفت: تلاش می نماییم با یاری همه مردم و مسئولین انتخابات پرشور و سالمی را در این نقطه مرزی برگزار نماییم.

 

در پایان مراسم توسط فرماندار و امام جمعه باینگان با اهداء لوح از تلاشهای محمد ریوگار نصری تقدیر و حکم بخشداری باینگان توسط فرماندار تقدیم آقای محمد هادی زامیاد بخشدار باینگان شد.

 

یک پاسخ برای “آئین معرفی بخشدار جدید باینگان برگزار شد/عکس

  • باینگان در تاریخ تیر 1, 1398 گفت:

    ببخشید فیلم برداریا عکاس عکس تمام دعودت شدگان را نگرفته به چه دلیل