د 24 اردیبهشت 1403 ساعت 00:49

هنوز از استاندارهای جهانی فاصله داریم/ خبرهای امید بخش از بیمارستان جدید پاوه

هنوز از استاندارهای جهانی فاصله داریم/ خبرهای امید بخش از بیمارستان جدید پاوه

به گزارش سلام پاوه : نشست اصحاب رسانه با روسای شبکه بهداشت و درمان ، بیمارستان ، مرکز بهداشت و مدیر کلنیک بیمارستان قدس پاوه به مناسبت روز ارتباطات برگزار شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بیمارستان جدید پاوه به زودی به بهره برداری می‌رسد و از این طریق وضعیت خدمات درمانی در سطح […]

به گزارش سلام پاوه : نشست اصحاب رسانه با روسای شبکه بهداشت و درمان ، بیمارستان ، مرکز بهداشت و مدیر کلنیک بیمارستان قدس پاوه به مناسبت روز ارتباطات برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بیمارستان جدید پاوه به زودی به بهره برداری می‌رسد و از این طریق وضعیت خدمات درمانی در سطح این شهرستان رو به بهبود خواهد رفت.

 

از همین رو دکتر ستار سهرابی، رئیس بیمارستان قدس پاوه در خصوص شرایط جدید درمانی در سطح این شهرستان گفت: واقعیت این است که در حوزه دارو و درمانی مشکلات بسیاری داریم و از استانداردهای جهانی عقب هستیم و هنوز با معیارهای مطلوب فاصله داریم، اما یک بیمار و یا همراه او انتظار دارد که با توجه مشکلات موجود وقتی به بیمارستان مراجعه می‌کند خدماتی در حد استانداردهای روز جهان دریافت کند که این خواسته در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود میسر نیست.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته و بر اساس سیستم سنجش HIF تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس ۹۱۰۲۱ نفر بوده‌اند که به صورت میانگین هر ماه شاهد حضور ۸ هزار مراجعه کننده بوده‌ایم که از میان این مراجعه کنندگان به ۵۳ هزار ۵۰۱ نفر خدمات اورژانسی از جمله سرم، بخیه، پانسمان، تزریقات و… ارائه شده است.

 

رئیس بیمارستان قدس پاوه در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان جدید این شهرستان هم گفت: در دو ماه گذشته با همکاری مسئولین استانی و همراهی خوب امام جمعه محترم شهرستان و نماینده مجلس به افتتاح این بیمارستان نزدیک شده‌ایم و انشاءالله در آینده نزدیک این بیمارستان نیز فعال خواهد شد؛ خبر خوشحال کننده در خصوص این بیمارستان این است که از لحاظ تجهیزات بیمارستان جدید در شرایط مطلوبی قرار دارد.

 

دکتر سهرابی به تجهیزات و ظرفیت‌های بیمارستان جدید پاوه اشاره کرد و گفت : بیمارستان جدید با سه اتاق عمل با امکانات روز تجهیز شده است و دو اتاق عمل بیمارستان قدیمی را هم حفظ کرده‌ایم؛ چهار تخت ICU و چهار تخت CCU را با استانداردهای به‌روز راه اندازی کرده‌ایم که همه وسایل از برندهای معتبر دنیا هستند.

 

وی ادامه داد: چهار تخت LDR در بخش زایمان استفاده خواهد شد که قبلا از چنین مواردی بی بهره بودیم، همچنین از رادیولوژی دیجیتال در این بیمارستان استفاده خواهد شد که هم اکنون در بیمارستان قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته رادیولوژی آنالوگ در بیمارستان قدیم به همچنان برقرار خواهد بود.

 

رئیس بیمارستان پاوه با اشاره به هزینه ۴۸ میلیاردتومانی برای ساخت این بیمارستان، از استقرار دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان جدید هم خبر داد و افزود: وجود دستگاه سی.تی.اسکن با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه ضروری است، در حال حاضر بیمارها را برای انجام سی. تی.اسکن به جوانرود و کرمانشاه اعزام می‌کنیم؛ اگر شهرستان پاوه دارای سی. تی.اسکن شود تخصص‌های دیگری به حوزه درمان شهرستان اضافه خواهد شد.

 

در این نشست دکتر ولدبیگی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به ارائه سخنانی در خصوص پروژه بیمارستان جدید پاوه پرداخت .

 

یک پاسخ برای “هنوز از استاندارهای جهانی فاصله داریم/ خبرهای امید بخش از بیمارستان جدید پاوه

  • ناشناس در تاریخ خرداد 1, 1398 گفت:

    داماد وزیر کار و رفاه اجتماعی ۲۱۱ میلیارد سر می کشد آن وقت باید مردم محروم یک شهرستان گرفتار یک دستگاه سی تی اسکن باشند و همچنان وزیر به وزارتش ادامه دهد و ما و شما هم الکی از این و آن تشکر کنیم