د 24 اردیبهشت 1403 ساعت 08:51

حل مشکل آب مرز شوشمی در دستور کار قرار گرفت

حل مشکل آب مرز شوشمی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش سلام پاوه : جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط در خصوص تجهیز زیرساخت‌های مرز شوشمی به ریاست دکتر حاتمی معاون استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار پاوه برگزار و در خصوص نیازها و چگونگی رفع آنها بحث و تصمیم‌گیری شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دکتر حاتمی در این جلسه با اشاره […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط در خصوص تجهیز زیرساخت‌های مرز شوشمی به ریاست دکتر حاتمی معاون استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار پاوه برگزار و در خصوص نیازها و چگونگی رفع آنها بحث و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دکتر حاتمی در این جلسه با اشاره به اهمیت مرز شوشمی بعنوان یکی از محرک های اقتصادی منطقه اورامانات گفت: تجهیز مرزهای ورودی و بازارچه های مرزی یکی از اولویت ها و هدف‌های اصلی حوزه اقتصادی استان است و از این رو تحرکات و اقدامات خوبی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های مرزی انجام شده است و هدف ما اینست که از مرزها و تجارتهای مرزی ببشترین بهره وری و درآمدزایی را داشته باشیم.

 

وی افزود: شوشمی یکی از مرزهای مهم استان است که نقش مهمی در تجارت مرزی منطقه اورامانات با بخش کردنشین عراق دارد که در این جلسه در خصوص رفع برخی از مشکلات زیرساختی آن تصمیماتی گرفته شد از جمله اینکه تامین آب شرب آن به تصویب رسید.

معاون استاندار در پایان گفت:برنامه طرح توسعه شوشمی در دست بررسی است که البته باید اقدامات متقابلی هم توسط کشور عراق در این خصوص صورت بگیرد تا این مرز بتواند از حداکثر ظرفیتهای خود بهره ببرد.