ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 23:22

شهرک کارگاهی پاوه به شبکه گاز طبیعی متصل شد

شهرک کارگاهی پاوه به شبکه گاز طبیعی متصل شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره گاز پاوه گفت: شهرک کارگاهی پاوه اعتبار این پروژه یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به شبکه گاز طبیعی شهری متصل شد. فردین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ، با بیان اینکه شهرک کارگاهی پاوه به شبکه گاز طبیعی شهری متصل شده است، اظهار داشت: برای این […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره گاز پاوه گفت: شهرک کارگاهی پاوه اعتبار این پروژه یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به شبکه گاز طبیعی شهری متصل شد.

فردین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ، با بیان اینکه شهرک کارگاهی پاوه به شبکه گاز طبیعی شهری متصل شده است، اظهار داشت: برای این کار ۹۴۰ متر شبکه پلی‌اتیلن گاز اجرا و ۴۰ مورد انشعاب پلی‌اتیلن روکار نصب شد.

رئیس اداره گاز پاوه افزود: اعتبار این پروژه یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۱۲۰ میلیون تومان از منابع داخلی شرکت گاز استان کرمانشاه هزینه شده است.

کریمی ادامه داد: این پروژه در بهمن‌ماه ۹۷ شروع و به‌دلیل بارش‌های سنگین برف و باران عملیات به کندی پیش می‌رفت، تا این که در پایان فروردین‌ماه ۹۸ تزریق گاز و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره گاز پاوه گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه تعداد ۲۴۰ واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز بدون پرداخت هزینه خود یاری از برخودار شدند.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در چند سال اخیر همیشه پیگیری آخرین وضعیت شهرک کارگاهی و رفع مشکلات این شهرک بوده است و قطعا ساماندهی آن می تواند باعث شود تمام صنوف آلاینده در آنجا مستقر و مشکلات ترافیک و آلودگی های صوتی و تصویری در سطح شهر پاوه کم شود.