ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 18:27

رعد و برق در روستای دزآور یک خانه را به آتش کشید/ عکس

رعد و برق در روستای دزآور یک خانه را به آتش کشید/ عکس

به گزارش سلام پاوه : دهیار روستای مرزی دزاور گفت : ساعتی پیش بر اثر رعد و برق یک خانه در روستای مرزی دزآور دچار آتش سوزی شد. حاتم کریمی نژاد در تماس تلفنی با خبرنگار سلام پاوه گفت: ساعتی پیش بر اثر صاعقه و رعد و برق شدید متاسفانه خانه یکی از اهالی روستای […]

به گزارش سلام پاوه : دهیار روستای مرزی دزاور گفت : ساعتی پیش بر اثر رعد و برق یک خانه در روستای مرزی دزآور دچار آتش سوزی شد.

حاتم کریمی نژاد در تماس تلفنی با خبرنگار سلام پاوه گفت: ساعتی پیش بر اثر صاعقه و رعد و برق شدید متاسفانه خانه یکی از اهالی روستای مرزی دزآور دچار آتش سوزی شدید شد .

وی با بیان حجم بالای آتش سوزی این خانه گفت : با مشارکت اهالی روستا و همکاری آتش نشانی نوسود و نودشه این آتش سوزی سرانجام مهار شد.

 

کریمی نژاد با اشاره به خسارت مالی وارده به این خانه بر اثر آتش سوزی ناشی از رعد و برق امشب گفت : خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است ولی خانه دچار خسارت شده است .

 

وی با بیان اینکه امیدواریم مدیریت بحران شهرستان پاوه برای کمک و مساعدت مالی به این خانواده اقدام عاجل کنند. از حضور اکیپهای آتش نشانی شهرداری نوسود و نودشه و شهرداران این دو شهر و همچنین همیاری مردم روستا در مهار آتش سوزی تشکر کرد.

 

گفتنی است روستای مرزی دزآور از توابع بخش نوسود در شهرستان پاوه می باشد .